7 År sen...

Ja GUD för sju år sen vid den här tiden låg vi på Förlossningen och hade lite värkar.... spännande... och 05:54 i morgonbitti föddes vår första lilla tjej!!!
 
Linnea blir 7 ÅR ´Helt galet!!! kan inte fatta.... vår underbara ÄLSKLING!!!
Så i kväll hade hon SVÅRT att somna... *Fniss*
Paketen ligger klara i Köket... Bästa Momme va Här med Cupcaces hon bakat!!
TACK!!! Mamma du är BÄST!!!
 
 
I påsen är de Nåt spännande Ida gjort Till Linnea jag har ingen aning om vad de fixade hon & mormor i Tisdags då jag & Nea va In & gjorde naglarna!!!
 
som ni såg sjösatte vi Båten i söndags JÄTTE skönt!!! sen blev de fika & middag Hos FINA vännerna Tove & Magnus... Ni är BÄST!!!
 
Vädret.. Ja detta SVENSKA sommar helvettes vädret...
NÄR ska ja få använda min NYA braiga Sololja?? blir de inte sol & värme snart Blir ja KNÄPP...
Nästa vecka börjar min semester... asen Om solen håller sig borta då!!!
 
Poolen är ju på Plats... Den måste ju bli varm.... Även om Ungarna badar JÄMT i den!!! =)
 
På söndag ska Nea ha kalas för sina vänner.. Hon har valt själv vilka hon vill bjuda... dom blir bara,7 st SÅÅ skönt!! och så Klart kommer hennes KILLE OSCAR!! guud va hon längtar!! Hittade ett litet Kärleksbrev !!!
SÅ GULLIGT!!!
 
Vi kommer att vara Hemma... fika & leka... och om de är värme så kommer dom få bada i Poolen Dom som vill... den är ju INTE så stor men dom får nog plats!!! =)
 
OO ni måste se... en tröja jag köpte på rean för ett tag sen... en MJ tröja.. jag blev så glad... 70:-
 
Fin va... sen åkte en gammal goding fram åxå... =)
 
Idag jobbade ja till 18... handlade lite hem... barnen åkte i säng dammsög Bakade cheesecake & färgade håret... Nu är de väldigt rött!! =)
 
dags att knoppa i morgon ringer klockan 04:45 jag ska öppna på jobbet måste va på Plats 06:15 och ta emot alla pallar av posten!!!
och de ska ju sjungas Åxå.... =)
 
Ta hand om varandra!!!
 
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

GRATTTTTTTTIS NEEEEEEEEEEEEEEA
<3

2012-07-12 @ 16:05:24
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0