Pokerrun Open !!!

Båt Tävlingen gick av stapeln idag!!! och FAN TYVÄRR kunde ja INTE va med,,, =( Ville så GÄRNA!!! men D fick med sig vännen Bengan... SÅ han fick sällskap ändå... sen regnade de ju nästan HELA dagen SÅ trist!!! =(
Men dom verkade haft super KUL... massa fina STORA snabba Båtar SÅ COOLT!!!
Nästa År ska JA va med!!!
I år fick ja Nöja mig med ett Nyckelband!!! =)
Fick Lov att Knycka lite Bilder på vår Båt från Ove!! (TACK)
 
 
Knyckte även ett foto av A Holm!! =) TACK!
 
Grymt roligt evenemang!!! Verkar som att Vännen Magnus Kom 2:a JÄTTE KUL!!!
 
Tjejerna som va Hemma DÅ vad har VI gjort.. JOHO massor!!! =)
Tog sovmorgon... Grymt skönt...
Efter frukosten va Ungarna Ute & lekte... jag fixade till mig & lagom till Lunch åkte vi in till stan och Lunchade på MCD... sen vidare till Leksaksaffären där de skulle HANDLAS för födelsedagspengarna.. =)
fick bromsa lite dumma köp.. sen säger Linnea då vi lämna affären..:
 
Mamma det är så DUMT med mig jag handlar ofta en massa barbies och Mjukdjur men ja leker ALDRIG med de.. Tur att du sa nej... ja gillar ju att Rita & pyssla.. =)
 
Så hon köpte en sån Top model pyssel fix bok/pärm & en Handväska hon kan ha Mobilen och Pluskan I!!! =)
Sen åkte vi till Ö&B och handlade lite till kalaset... och ja måste säga
JAG ÄLSKAR Ö&B
dom har ju ALLT... de enda jag behövde handla på Coop va Majerivarorna...
Annars fanns ALLT kalas hattar/påsar/bakgrejor/muffinsformar Ja ALLT!!! och de är ju FINA saker...
ska köpa Nya kaffekoppar där Tove hade sånna Jätte GODA att dricka ur!!!
Fina VA??? Hoppas dom finns kvar!!!
 
Linnea Fick sitt FÖRSTA KÄRLEKSBREV i brevlådan idag... Från sin O ... SÅ KUL!!!
 
Jag tror att hon svarat & att han Får brevet på hennes Kalas i morgon!!! =) Hon försvann fnittrande in på sitt Rum!!!
 
Då vi kom hem kom Johan & Tina & hämtade Ida... dom åte till Buzis där manda & Ida fick leka av sig!!! TACK!! va gulligt av er!!! Ida va SÅ nöjd!!
 
Jag & Nea Bakade till hennes Kalas!! de va LÄngesen ja Bakade.. Ganska Kul va de...
Muffins,Snickerskakor & "chokladbollar"
 
 
Efter Bakandet tog Jag Nea & Nova en sväng på Rollerbladesen... =) Jag har Lånat mammas K2.. skit bra rull.. men shit va Jobbigt!!!
Sen är ju jag Uppvuxen på tjejskridskor med taggar fram,, och Rullskridskor med 4-hjul och Bromskloss fram,,, så de är LIITE svårt för mig att hitta rätta snitsen... =) BAMBI!!!
och inge bra att va UTAN hjälm,,, MÅSTE köpa en... som är bra att ha i skidbacken ÅXÅ... =)
 
 
Ikväll har vi haft mys.. med snacks & Karra!!! jag tog ett glas Rose.. =)
 
Nu sover barnen Gott.... jag blir såå trött av deras snarkande... =P
 
Fick ett MMS av syrran häromdagen.... hon hade hittat Mormors Gammla Smyckeskrin... se underbara Gammla Skrinet... de doftade som de Alltid gjort i de... om ja blundar kan jag Känna doften...
 
Det är SÅÅÅÅ fint och man har sånna MINNEN från de skrinet!!! alltid fullt med pärlhalsband... och man provade och provade...
Älskade mormor... jag saknar henne sååå om man ändå kunde sparat en del av hennes DOFT i en Burk och ta fram ibland...
blandning av Polkagris,brunsås,parfym,trasmatta,bullar och diskmedel,,, =)
ÄLSKADE MORMOR RUT!!!
 
Nu ska ja Krypa ner i sängen... i morgon är de KALAS... hoppas de blir fint väder så ungarna kan bada i poolen & va UTE!!!
 
KÄRLEK till er
 
FIA
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0