SEMESTER...

Från bloggen åxå verkar de som.. =)
Så nu mina läsare OM ja har någraläsare kvar!!!
NU ska ja Uppdatera er lite!!!
Jag kan nog säga att jo jag har haft ganska bra väder en hel del stranddagar och jag hoppas att ja kommer få FLER!!! även om denna vecka som kommer inte verkar så Lovande!!
 
Nåväl Lite strandbilder från förra veckan.,, lilla smultronstället där jag kan ha med min Nova!! och de är långrunt  sant till barnen LJUVLIGT!!!
 
Sånnahär dagar VEM behöver Thailand?? =)
 
Sen blev de lite Grillat på kvällen hos Fina Vänner...
Där vännerna Manus & Sussie fått sig en Liten SÖT Lisa.. =)
ÅÅ guud man blir så SUGEN!!! =)
PÅ en Nr tre...
 
Nova Myste Med Lovisa.. klämde ner sig brevid henne.. =)
 
Hur Fin är Hon Inte!!! =)
 
Dagen efter va de MERA middag & drinkar hos Andra Fina Vänner!!! och Skit mysigt även Här!!!
Iskall Sangria!! SJUKT gott!!!
 
 
Barnens Dricka!!!
Nova Myser då hon får hänga med oss på Kvällana.. =)
 
 
 
Min Fina FIIIINA Vän Tove!!! Jag är så GLAD att ha Dig i mitt Liv!!
 
SVENSK Sommar.. Tofflor på Tassarna... OGILLA
Kaffe I SKIT SNYGGA kopparna... =)
 
 
De senaste TRÄSKOR!!!
 
Brasa & Drink!!! =)
Vi bäddade ner barnen i varsina vagnar & traskade hemmåt på Nattkröken.... Jätte mysigt!! de kommer man ihåg sen man själv va liten då mamma & pappa Bar in en i Taxin eller i nån vagn & man fick åka hem mitt i natten MYSFAKTORN är Hög där!!! =)
 
Dagen efter blev de en sväng på Havet Med ÄNNU fler Fina vänner., JO vi har SÅ många underbara Vänner runt om oss.. LOVE JU ALL!!!
 
 
 
 
 
 
 
Sen va de dags... Packa Husvagnen...
Och sen drog vi... Första Anhalten Gränna Camping... JÄTTE JÄTTE fin camping TOK fräscht relativs Nyrenoverat och fint... jätte mysigt ställe med MYCKET at göra för baren... även en NY skate Park som ungarna åkte med sina sparkcycklar i JÄTTE kul tyckte dom,,,
Superfina Tvättutrymmet på Campingen
 
 
 
 
Den Campingen REKOMENDERAS varmt!! kan tänkas att vi tar en sväng Dit nån helg.. bara för att Mysa lite!! =)
 
Dagen efter drog vi vidare till Västkusten.. ringde säkert 15 olika campingar från strömstad & neråt FULLT överallt!!!
MEN på Orust & Stockens Caming fanns de plats... Underbart ...
De är Verkligen ett Västkust ställe,,, SALT hav krabbor sjöstärnor klippor och TRÅNGT....
som västkust campingar vi bott på är VÄLDANS trånga... Men Mysigt..
Så vi har Fiskat Krabbor,sjöstjärnor,solat,badat,ätir & druckit Goda drycker....
& framför allt.. VARIT EN FAMILJ och umgåtts... Härligt!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen kom vännerna.. (ännu mera vänner).. =) Tobbe & My med deras Barn & Husbil...
och umgicks med oss några dagar JÄTTE kul... alltid trevligt att Barnen har kompisar att Leka Med.. =)
 
Efter Några Härliga Dagar på Orust.... åkte vi vidare till Lysekil.... Stod på en Tillfälig Husbils uppställningsplats som va Jätte bra med Toa & allt...
Sov där under natten...
och Lödag fm spenderade vi på HAVETS HUS i Lysekil....
Ungarna tyckte de va sper skoj... ja trodde de skulle va större.. men Klart Roliga fiskar & saker fanns där. =)
 
 
 
Ja som ni ser en Härlig vecka!!! Men det är skönt att va Hemma åxå... =)
Barnen har Tjafsat & bråkat en hel del med varandra Ja blir GALEN.... så några Utbrott har mamman fått.. =)
HIHI men mestadels har vi haft de MYSIGT!!! =)
 
Idag har ja Tvättat & Tvättat.... Ida har varit hos en Kompis några timmar....Linnea har lekt med vänner...
tror dom åxå gillar att va Hemma
Nu ska ja Krypa till sängs...
Min D ska upp TIDIGT & jobba Massor den här veckan....
Hoppas han KOmmer hem på Kvällarna bara!!!
Blir lixom så VÄLDANS tomt annars!!!
 
Hoppas ni Har de bra Semester eller Inte
 
FIA
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka härliga bilder!!!!
Ha en fortsatt skön semester!!!!
Kram

2012-07-30 @ 08:08:04
URL: http://emmakarin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0