VARRRRRRM!!!

Hej på er alla FINISAR!!!
Fii faaan va de är varmt!! Underbart!!
I går kväll va barnen ute till 21:00 och lekte med sina vänner dom sprang i Shorts de va sååå varmt!!! Underbart HEJ SOMMAREN!!!
Även om luftfuktigheten va HEMSK och att de idag VRÄKER ner åskar & blixtrar Gör inget!!!
Ja jobbar min sista HELG på fleeera veckor!!!UNDERBART!!
 
Jobbar 4 dagar till sen FEM härliga semester veckor... eller 4 och EN mammaledig...
GARANTIDAGAR!! uuhh snacka FETT med stålar den veckan. NOT!!! men de är de värt.. att få va Ledig med Mina SMÅ kycklingar...
Eller INTE haha dom bråkar ju så kopiöst mycket  HELA tiden och eftersom D är egen numer och vet inte hur många veckor han kan va ledig kan de bli många dagar själv för mig Med barnen...
River mitt hår av tanken!!! =/
Men de är bara att härda ut & hitta på saker !!! och hoppas på FINVÄDER så vi kan Bo på stranden!!! =)
De gillar hundtrollet åxå!!! BADA!!
Vi har några mysiga Badställen med Hundbad i okle!!! Underbart!!!
 
Det går Fortfarande INTE att mms:a till Bloggen SKIT trist Jag som fotar sååå mycket hela tiden..
Men ni kan följa mig på INSTAGRAM!!! stengeltjejen heter ja där!! =)
 
Men inom kort kommer ja lägga upp lite bilder igen!!! det är iofs bra för mig.. så jag får tömma mobilen på lite foton... de blir ju endel!!! =)
 
Så ja knycker några från FB!!! kan ju inte blogga utan bilder!!! =)
 
Linneas Underbara Bok!!!
Jag & Nova Myser!!!!
 
Igår drack jag & d en God Irich!!!
 
& jag en Kall Rose!!!!
 
 
D & jag åt ute efter jobbet igår... Lyxigt värre... haha Kebebtallrik på City grillen!!! =) Men GOTT
 
Min Jobbande Älskling!!! =) JOBB JOBB JOBBBBB!!!!
 
 
OO till Idas Förtjusning hittade vi LAKTOSFRI DRICKYOGHURT på Tempo!!! HURRAN FÖR ARLA!!!
 
Och Inför Linneas stundande 7-års dag!!! lite Presenter inhandlat!!! Vi kommer bli VÄRDENS bästa PARENTS!!! =)
Justin BIEBER FEVER!!!
 
OOO Har använt Nya SNYGGA läppstiftet på Jobbet några dagar!! MÅNGA komentarer på den!!! =)
 
 
Sen fick Linnea & Ida en underbar film av Emma på mitt jobb!!! GRYNET hon är ju BARA BÄÄST!!!  Känner vissa Likheter Mellan oss!!! HAHAHA
 
 
OO Guud smultron jasminen DOFTAR grymt underbart just nu!!! Vid rätt vind doftar de i hela trädgården!!!
 
En liten Bild på vår Underbara Vovve!!!
 
Jag & Busarna!!!
 
Linneas Order!!! Bara ATT Lyda!!!
 
Sådärja Lite Foto Uppdatering åsså!!!
 
 
Ta hand om er!!!
 
FIA

Kommentarer
Postat av: jessica

Vi har haft sommar idag oxå underbart sitter ute o njuter
Hoppas du får en skön sem sen, själv har jag en vecka kvar bara blööööö
men men så är det:)
kram

2012-07-08 @ 16:25:18
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0