Nova....

Vår Älskade lilla Vovve är nu Liite bättre TACK GODE GUD!!!
Jag har haft sån ångest att lämna henne hemma då vi jobbat när hon mått så DÅLIGT,,, =(
Nog för att våra UNDERBARA bästa Grannar har tagit väl hand om henne känns de lixom INTE som att de är Deras Uppgift!!!
Men idag då ja kom hem... Möttes jag av en Vovve som viftade på svansen.... ÄNTLIGEN!!!
de går åt rätt Håll....

Jag har inte kunnat tänka på annat ,.. sjukt va men Jisses hon är ju åxå ett Barn till oss...
Ni som inte har eller haft djur VET hur denna Känsla är...
Jag vill Inget hellre än att mina Flickor ska Må bra!!!
Den dagen det är Dags För Nova att Somna börjar närma sig,..
Hon blir 12 i höst... och FYY FAAAN för den Vidriga dagen!!!
Men nu Blickar vi frammåt & är på topp och blickar fram mot dom dagarna vi har tillsammans...
Så i morgon har ja Tagit några Timmar Semester,,., och ska va Hemma med Tjejerna!!!

Den här veckan har gått fort... kanske för att jag bara Jobbat 3 dagar då dagis va stängt i Måndags!!!

Denna Helg består av Bröllop & dop... Fullspäckat med andra ord,.,, men med Mycket TREVLIGA saker!!!
TOKMYS på den!!! =)

och Nästa helg MIDSOMMAR helt GALET!!! =)
HEJ SOMMAR!!!

OO måste ju berätta.... Jag FYNDADE som satan på Rean.. På kappahl... då fick man 20 % på rean åxå.. Helt galet
Så jag fick en rosa vindjacka (FIX) Men tillhörande överdragsbyxor Till Ida
Överdragsbrallor åxå Fix till Linnea Hon har redan jackan... en tröja till Nea & skjorta
För 495:- HELT SJUKT billigt bara jackan ordinarie kostar 399:-
Så jo ja blev asa NÖJD älskar REA!!! =)

Nu ska jag Krypa ner med sambon..
Ta hand om varandra....

KÄRLEK till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0