ANDRA CHANSEN!!!!!

Idag smäller de Andra chansen i Nyköping SÅÅÅ kul... =)
Laddad som satan...
Kanske Inte så mycket för Mello även om de ska bli skit kul de med,,,
 Men inför festen med vännerna... =) åå de va så längesen nu....

Som ni Såg Somnade mon Fina farmor i går natt Lungt & stilla utan smärta Precis som man vill avsluta Livet..
Så klart Att det är Jobbigt Men de va ju dags Hon va ju så gammal.... och hon har levt ett bra liv....
Flyg vidare Farmor med Dina vänner & farfar.... =)

Ida blev lessen då jag berättade de.... Linnea hade en massa frågor... men dom förstår ändå inte...
JÄTTE skönt att vi hann med att träffa henne i somras då hon fortfarande va relativt pigg... =)
Ett bra minne för tjejerna att Bära med sig!!!



Även om Ida Inte ville va med på Bilden.. =)

Nu ska vi köra barnen till syrran... dom skulle göra massa roliga saker.. rida,hälsa på djur,gå på stan,ev badhuset... Dom kommer va Jätte nöjda efter denna helg!!!!

Ha en Underbar dag & kväll Mina Läsare...
Jag Lovar Att uppdatera under kvällen med Foton!!! =)

PUSS på er

O by the way,,, vägde mig i morse... -7 kg Prick... =) bara ett Kilo från målet jag skulle haft idag FYY FAN va jag e Bra!!!!
9kg kvar till de STORA målet!!!
Köör Bara Kööör....
Ska försöka hålla mig ifrån Fyllekebabben i natt... =)




FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0