FLÅT

För att jag Är en Usel Bloggare Just nu... =) men Efter regn kommer sol!!! eller HUUUR!!!

Veckan som gått har varit Som VANLIGT!!!

Hade ju Min lediga Dag på Måndagen... ASA sköönt!!!
Jag va Med Linnea i skolan Hon tyckte de va SÅÅ kul... tyckte jag åxå lite spännande att Vara med Och se allt dom gör... Ungar är ju Så härliga många komentarer!!!...

 Jag Har bara tränat EN gång denna vecka....
Jobbat till sex tisdag & onsdag då orkade jag inte sen haft Typ ASA mycket snor i min Hjärna... =)
men i torsdags va jag Där... Då va de Väning & mätning åxå...
Det gick TOPPEN!!!
-13cm och -2,9kg på en månad SÅ GLAD för de...
och Jo jag Känner ENORM skillnad...
8kg kvar till Sommar målet... och Blir de 12 gör inte de nåt heller.... =)

Min Älskling va Bäst Häromkvällen Åkte & tvättade/tankade/fyllde på spolarvätsa och Kollade oljan i min bil,,,
Fan HAN ÄR BÄSTT!!!

Jag har haft lite Känningar i "gallan" denna vecka.... Öm i ryggen....
Fan åxå.....


Igår va vi med Jobbet PÅ AW JÄTTE trevligt.. säger de igen Vi är ett Underbart GÄNG....
KÄRLEK TILL ER ALLA!!!!



Va liite Hes då jag Kom hem...
Jo jag KANSKE hade på Högsta Volym och sjöng högt till Danny & Loreens Bidrag i mello .... =)

I kväll Är de DAGS.... STORA MELLO festen på Coctails & Dreams... FIII FAAN va Kul de ska bli....
Jag hejjar på Danny och Loreen så Klart... men David är ju Åxå GRIIIM svårt de där...
Rickard på jobbet tyckte de va konstigt att Jag höll på TVÅ de kan man ju inte...
Typ som om han skulle Hejja på Båda lagen i en Fotbolls final De funkar ju INTE....
HAHAHA ja kanske har han rätt...
MEN jag har 3 favvosar ändå.... =)

Så idag är de Uppladdning Deluxe som Gäller,,,=)
Liten Förfest hos Vännen Pia.... SUPER SKÖJ!!! =)

Idag ska vi bara Vara hemma & slappa & mysa... Ta en Promenad så Tjejerna får cyckla och Köpa Lördagsgodis....

Till sist Vill jag Ge en STOR KRAM och en massa kärlek till I mina Ögon Det största Hjälten !!!!
ANNA!!! som i början på veckan Räddade livet på sin son...
Hon hittade honom hängandes i sin Luva på jackan i garageporten Livlös...
Och Kvinnan hade sån Sinnesnärvaro att Hon får ner honom & igång honom med HLR
FANTASTISKT!!!!
Han mår i nuläget bra dock nack & rygg krage i 10 veckor,.
Men herreguud kan ni Förstå Hur illa de kunnat gå OM .....
FAN ANNA DU ÄR FANTASTISK!!!!!
Tror inte att jag agerat lika.... Men vad vet man?

ANNA i MINA ÖGON ÄR DU EN  SKYDDSÄNGEL/HJÄLTE!!!



Nu ska jag Slappa Lite under filten i soffan smälta ner frukosten DETTA är de BÄSTA jag vet Att sova en stund efter Frukost... Fasen va de är UNDERBART...
Barnen Leker snällt HJärtat surfar på andra Datorn....ÄLSKAR lediga Lördagar!!!

Ska bara Slänga på laddaren på Party Kameran!!! =)


Hoppas ni får en UNDERBAR lördag


FIA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0