Fredag Freeeedaaaaaag!!!!!

Äntligen Fredag Med LEDIG helg Som ja Väntat på Just Denna Helg!!! Ska bli SJUUKT kul I morgon Middag/Drinkar med Underbara Vänner sen Andra Chansen & Krogen efter de....
Jag SOm inte druckit en Droppe Alkohol sen Nyår... =)
Och jag hade ju som Mål att Gå ner 8kg till detta Event...
FAN tar de Inte men Vid Vägningen i morse va de -6,7 så jo jag är NÄRA....
och Mycket Nöjd ändå med de jag Presterat!!!!
och jag ska Festa/Äta och ha Galet Trevligt!!!

Barnen ska vara Med Moster Ingela & kusinerna i södertälje.... Ida ska få va med Bianca i stallet Som jag RÅÅKADE nämna i morse TJAA TJAAAT och frågor OCH ungen hittar på egna låtar med Häst häst Bianca Häst ... HAHAH hon e GALEN... =)
Linnea sa:
Mamma Då Ida är i stallet med Bianca så kan Jag och Moster Ingela Gå på stan & fika!!

HAHAHA MIn tjej de... Tänk va dom e Olika.... =)

ÅÅ fan Måste Berätta... igår då jag satt i kassan och de är lite Kö så ska en Man (ganska tattig) handla... Hans kort fungerar inte... (vår maskin ska bytas ut den är sliten)
Jag säger om du tar upp kortet och testar Igen...
Varpå jag ser i SLOWOTION hur Äcklet för sitt kort mot munnen och SLICKAR på chippet sen ner i maskinen Igen..... det gick som en Tyst vind av chock i Kön.....
FYYY FAAAN va äckligt.... och stackars den som skulle dit med sitt kort efter...
UÄÄÄRRRRK!!!!!
Vilka Dårar de finns...


Nu är de strax dags att Åka till Jobbet några timmar... fredags frukost & Ta kunderna Med STORM!!! =)
Jenny Kommer Hit & Städar!!!
SÅ SKÖÖNT!!!
Så slipper vi de till I morgon!!

Vi åker ju till Sveg i Påsk till Syrran.... Jag är LIIITE orolig att de inte kommer finnas snö så vi kan åka skidor... =/ vi har ju INGEN snö alls kvar och de är strålande sol & 6-10 grader varmt på Dagarna....
Det är ju I april de är påsk i år....
Men vi får se... Om inte annnat så Åker vi dit & umgås... dom har ju ett trevligt Badhus man kan Besöka... =)
Och Mysa...

Sen vill jag Skänka ett stort HJÄRTA till Min Älskade Farmor som Inte mår så Bra och är på Livets sista Andetag....
Hon har INTE ont bara sover ej kontaktbar,äter eller dricker Inget!!! =(
Pappa är Hos henne nu Känns JÄTTE bra....
Hon är ju 97 År har levt pigg och Kry i 96 År... så det är dags nu...
De tristaste är att Jag inte kan Prata med henne i telefonen...
Gjorde de för 2 veckor sen men skulle vilja säga puss & Kram en sista Gång...
Men hon vet ju så klart vad vi känner och Farfar Väntar på Henne i Nangiala!!!

Älskade Farmor Det är OK att somna Du har gjort ditt på Jorden




Hoppas att Ni får en Underbar Helg!!!



FIA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0