Tiden??

Ja Fasen i Morgon Blir vår Lilla Ida 4 ÅR va... kan ni fatta.... shit helt galet....
Ida va beräknad 6/4 men den 14/3 blev jag "magsjuk" och den 15/3 gick vattnet!!

så 4 år sen vi den här tiden va vi på förlossningen & väntade på att de skulle Hända något....
INGET så vi Blev igångsatta i 17/3 vid 13.00
vid 14,09 började verkarna 15,40 fick ja lite bedövning
 och 1 krystvärk senare är vår lilla Ida Född kl 16,08 SNABBA ryck,,,
3490G ocg 49 lång..Men Massor med Svart Hår...
 =)från början till slut på 3 timmar!!!

De va 0 grader & snöblandat Regn...

Nu är hon såå Förväntansfull på Morgondagen Att vi ska sjunga att hon ska få frukost på Sängen & Paket!!! =)
Gumman...
Ja som ni kan Räkna Ut så blire Kalas hela Helgen i morgon för Familjen och Söndag Ska hon ha Barnkalas.... =)
Dora kalas... Hon fick Själv välja vilka som skulle komma och de blev 4 tjejer från dagis
Så De blir en Helg i Fikans tecken... =) INGE bra för Vikten.... =/

Idag har jag Jobbat alltid lika TREVLIGT!!! Fredags Känsla och Fredags Frukost LOVE IT!!!
Efter middagen tog jag & Linnea en Promenad hon cycklade & jag Knatade på...
Handlade lite Sen fixade jag Cheesecake till Morgondagen...
Nu sover barnen....
Vi slappar i soffan,,,

Hoppas Ni får en FIN helg alla Godingar...



Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0