VAB

Igen Som ni Sett Ida stackarn....
Hon va Relativt pigg Tors-Lördag då hon även Va på Förskolan...
Söndag Morgon FEBER.... 38.9 FAN gråtandes Säger hon MEN MAMMA MITT KALAS DÅ?? ALLA Mina Kompisar???
Så vi Bestämde att de blev Alvedon & Kalas...
Kompisarna va bara här 1,30 min så de va Lungt..
Men Ida va Inte så Pigg ville Inte leka med dom andra Efter en timma,,,
Klart hon va ju SJUK:..
 MEN mycket Nöjd över alla FINA HÄST presenter hon fick & att hennes Bästa Vänner kom Hit!!!
Klart Skönt för Mig att de bara va 6 barn med Ida... =) De räckte gott

Sen Kom Halsen TJOCK TJOCK knappt ungen kunde prata Och Svullna Köttlar...
Så igår va vi på Vct och Japp Streptokocker SÅ de blev en Dos med Kåvepenin som är de VIDRIGASTE som finns
Men Ida Tar de SÅ BRA ruskar på Huvet & får Kväljningar men HON tar de... SKÖÖNT
Jag vet att med Linnea fick vi Tvinga i henne & hon spydde som en Gris...
 Huvva Jag fick de själv på Läppen en gång nåt SÅ SATANS snuskigt har jag Aldrig smakat....
 SÅ jag Förstår Di små...

Men nu är Vi på Banorna Igen I morgon är de JOBB igen HÄRLIGT har varit mycket Vab nu ett par veckor INGE KUL....
 dock Då jag Anmälde Vab på Ida igår så va de bara 2 vab dagar 2012 trodde de va mer haha SKÖNT de... =)
så med dessa två blir de 4 så ongen har ju varit ganska frisk Ändå sen vi fick Laktos Beskedet!!

Själv va jag & tränade igår... FAAAN va de går segt med vikten NU... =( BLÄÄÄÄCH
MEn ja Kämpar på.... 8kvar som SKA bort innan Semestern...
 TUR att jag (om de går i lås) Har SEN semester!! HAHAHA

LInnea cycklade med sin kompis till skolan Idag åxå...
Igår gick vi och Mötte henne på hemvägen men Idag skulle Hon brassa Hem själv...
Hon har Sällskap med en Klasskompis Halva Vägen Han slutar ALLTID efter skolan (inge fritids alltså)
De tyckte hon va kul hon skulle fråga om dom skulle Ta sällskap Hem.. =)
Min Stora Tjej,,,,, FAN va Underbart de är Ändå Lite Sorgset att dom börjar bli stora...

Ska försöka ta mig in och Träna Idag åxå... lite extra segt att åka in då man e hemma... då ja jobbar är jag ändå inne i stan... =/ Tur att de är så SATANS roligt !!!

& From NU Kommer vi va FRISKA PUNKT!!!


FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0