VAB

Jaoo som ni sett har jag Vabbat med Lilla Ida igår & idag...
MEn i morgon får hon gå på Dagis...
Feberfri idag & pigg som ALDRIG förr... =)

De va Nog Laktosfeber.... (om man nu kan ha de) hon va ju DÅÅÅÅLIG i magen & hängig i söndags..
jag va LIVRÄDD att de skulle bli Kräksjuka Av de... MEN,,,, nä fan jag ska inte säga nåt.... =/....
Vi har varit hemma & myst Hon & Jag ....

EN fördel med att vabba och ha en Trött unge är att man hinner med endel saker... SOM tvätta upp allt man Kommit efter med... sortera plocka och fixa.. SKÖNT bytte ju tyg på sofforna för ett tag sen och Nu har jag Hunnit med att tvätta upp de svarta de blir ju typ 6 maskiner tvätt dessa två soffor & fåtöljen...
Men NU har jag Hunnit ifatt De känns SKIIT bra en annan som är Tvättoman...

FIN FIIINT väder åxå igår va de 14 grader varmt....
jag va på curves och tränade i går kväll.... då jag åkte hem vid halv sju va de fortfarande 9 grader varmt Ute UNDERBART... de spirar i rabatten och DOM HAR BÖRJAT SOPA GATORNA!!! de är ett Vårtecken om NÅT!!!

Dock är jag DJÄVLIGT tveksam Om de kommer finnas snö kvar i Påsk då vi Åker till Fjällen... =/ med denna värme vetefaaan... =( Vore ju SKIT trist om vi Inte kan Åka Lite skidor med Barnen Bara nån dag JAG VILL VILL VILL det är ju SÅÅÅ härligt!!!!
Håller tummarna att fjällen håller sig lite frusan ett par veckor till...

I helgen fyller Vår Lilla Ida 4 år Redan...
Så idag innan vi hämtade Linnea Lämnade vi Lite inbjudningskort till hennes Kalas på Söndag... OOO spännande Hennes Första kompis Kalas Hon har Valt själv 4 st dagis kompisar ska komma Ingen annan... =)
Skönt för mig 5 barn bara!!! =)

Så denna helg Kommer Bestå av KALAS !!!

Nu ska vi äta Lite Mellis.... Linnea har kompisen Alice här så dom har en Önskan om Bullar & saft... SKA BLI!!! =)

Tänkte rensa lite i garderoben och Kolla vad jag kan Använda denna vår/sommar kanske blir till att shoppa liiite Nytt.. =) HÄRLIGT!!!

ta hand Om er



FIA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh sopning av garorna är verkligen vååår!!! Så härligt med denna värme :) Alltid lika roligt att läsa din blogg!

Kram

2012-03-13 @ 19:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0