varit med linnea i skolan idag på min ledi...

20120305_085543 (MMS)

varit med linnea i skolan idag på min lediga dag ååå va hon älskade de....;-) dom va så duktiga... jag körde underhökens vingar kom på rasten med hela klassen...;-) oj va vi sprang... de va en mysig fm... Ida va med farmor som bjöd oss på lunch super gott och skönt att slippa laga..;-) har mått sådär idag... trött som fasen inte undra på efter helgens bravader.. kanske att mag meducinen hjälper till med tröttheten.... men i morgon är de jobb och curves... nice.. såå godiasugen åxå fan hatar den här tiden..... I går va vi på kalas på buzis de va trevligt att sitta och snacka skit några timmar.... nu ska jag sova så ja slipper känna sötsuget och trycker i mig ungarnas godis.... sov gott ha de bra kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0