HALLOJ...... =)

Du har en FÅÅgel ... =) HAHAHA

Hej på er Dags att samanfatta dessa veckor som gått utan nåt vettigt Inlägg... =)

Jobbat Försökt att träna... de går frammåt.. Kunde nu i veckan konstatera att jag gått från Stl 52 till 42,,, GALET najs Känsla att prova kläder och Inse att jag INTE är en 46 längre Utan en 42...
Klart jag kunna haft vissa kläder i den stl åxå förr men nu är de nästan ALLA kläder i 42...
Har fortfarande INTE provat att testa Jeans på Gina... =/ de kommer och DÅ jag Kan köpa ett par Vanliga Jeans Där ÄR ja GALET nöjd!!! =)
HEJJA MOI!!!

MALMÖ:
OO helskotta Sicken Resa De va GALET kul med 2 härliga Tvillingsyrror ja Känner Lite.. En nyvunnen vän & min BÄSTA kill kompis MAX shit va vi hade Kul...
Lördag va de resdag sen slappa lite på rummet... vänta på Max som kom från Norge sen Började Förfesten Skrattad som Aldrig Förr... =)

Vidare ut och Känna på Malmös Krogliv Vilket va TIPP Topp!!=)
Dansade oss svettiga på Etage... SKIIT kul,,,,
Tog taxi hem kl 04.00... lagom trötta i fötter & huvud Somnade som Klubbade sälar!!! =)

Söndagen bestod av slappa Liite Bakis ska man tillägga... =) Bakismat på Stan...
Svida Om sen va de dags NKOTBSB!!!
SHIT va grabbarna va GRYMMA ,, Dansade och sjöng som Aldrig förr Körde gärnet 2 timmar Snygga Vältränade & VÄRDENS SHOW!!! WOW!!!
De va en upplevelse Vi skreeeek som Galningar SPECIELLT när Jenny Fick ta på A-Jays muckler och Ta i hand med Brian!!! wiiiiii HAHAHAHA!!!!
Kolla in min film jag knåpat ihop så förstår ni!!! =)




GRIIIIIMT ni som Inte va där Missade VERKLIGEN nåt!!! Kommer Boysen tebax är vi GARANTERAT DÄÄÄR!!! !!
TUUUSEN TACK TILL ER RARINGAR SOM VA MED PÅ DENNA RESA GALET KUL VILLKET GÄNG!!!

Och lite kortvecka denna vecka.. eftersom de va röd dag i går...
Ja jobbade 12-16 skönt med kort dag mitt i veckan....
Slutade tidigt idag och Nu LEDIG helg ASA skönt INGET inplanerat i morgon Hoppas på Finväder så jag kan Slappa i Solsängen...

Min Lilla Bil har varit trasig.. =( så jag Har INTE kunnat träna den här veckan ALLS SKIT....
På måndag är de Sista Vägningen på Utmaningen... HMMM tveksam till detta... Men va FAN en Rolig grej... Nåt hekto ska man väl Ha tappat!!! =)

Min ÄLSKADE D ställde klockan i Torsdags Morse,,, åkte in och LAGADE bilen... va Hemma & väckte oss 2 timmar senare då va bilen Hel och Rentvättad...
DU ÄR BÄÄST ÄLSKLING!!!

Söndag är de Ridning för Ida... Momme & Nisse ska med & kika.. =)
Sen lite Kalas I södertälje för Syskonbarnet Bianca Ska bli SUPER MYSIGT att träffa syrran.. Längesen nu..

Nu ska jag Sortera lite Tvätt sen Slappa....

Ha en SUPER Helg


FIA

By the way kan ni följa mig på INSTAGRAM...
stengeltjejen

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh fan va cooooolt. Inte alls avis host host

Trevlig helg snyggo;)

2012-05-18 @ 18:36:09
URL: http://busnova.blogspot.com
Postat av: Anette

Våran Malmö resa är nåt av det roligaste jag har gjort, det var så himla kul.

Så glad att du slängde ut en förfrågan i oktober och att jag helt spontant sa JA:)....

Haft det toppenbäst med er alla.

Kram

2012-05-20 @ 07:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0