HEJ

Igen... Nu va de lääängesen sist så tänkte att jag skulle skriva av mig lite...

Jobbar sliter tränar bantar De är mitt liv just nu... =)
Jobbet är som Vanligt TOPPEN... Träningen skiiit kul.... Älskar Curves... Bantningen.. NJA inte som ja vill dessa 3 kilo jag har kvar till mitt slut Mål är GALET segt... sen känner jag att 10 till vore på sin plats... men dessa 3 ska bort innan sommaren....
Så nu Mina vänner har jag på 3,5 år tappat  42kg Helt GALET!!! fantastiskt SKÖNT och Ofattbart

Magen??!! jo som ni sett har jag haft smärtor i gallan IGEN & å besöka akuten...
SKÖNT att jag denna gång fick dendäringa trevliga läkaren " karev" =) som opererade mig & varit med från början....
så nu är de I rull Ska få tid och göra Gastroskopi och Magnetrönken... han tror att de är MAGEN som strulat.. Magkatarr/magsår eller liknande FAAAN...

Men klart de kan va de jag får de ALLTID då jag stressat & dricker alkohol,,,
Så nu äter jag Omeprazolen ja fick förra gången och skulle äta i 4 veckor men ja sket i de... Hmmm kanske han hade rätt den läkaren jag hade då... =/
Fick även lite Meducin Utskrivet som jag ska ta vid besvär...

Denna helg är min JOBB helg... så idag har tiden gått ASA fort trots halv lungt!!!
Nästa Helg... är de DAGS ÄNTLIGEN ör mig & mina Vänner att Åka till Malmö och Kika på NKOTBSB.. !!! =)
JIHOO... Hoppas Hoppas HOPPPPAS att min mage är i chack till dess... så jag kan joina mina vänner på en krogrunda istället för att hänga på Akuten.... meducinen ska MÄÄÄÄ!!!!

Barnen är som vanligt Bråkiga med varandra...
Linnea uppkäftig och försöker vara cool=) lilla gumman men i bland är dom SÖTA åxå....

Ida ska i morgon få testrida hos VERONICAS MINIRID de ska bli jätte spännande... och om hon gillar de VILLKET ja INTE tvivlar på så kommer de förhoppningsvis bli ridning varje söndag!! Hon är SÅÅÅÅÅ förväntandsfull!!!
(klicka på hennes namn för att komma till hennes sida)

Tänk att ungen ÄLSKAR hästar så mycket ..... hela hennes vardag kretsar kring hästar hon går med sin Käpphäst och Mjukishäst Hela dagarna... och sover med sin Mjukis häst....
INGEN av oss andra är ju så Förtjusta i dom,,,
Jo jag har Ridit i mina Unga dar.. =) och gått sån Hästskötar kurs men kände att Nja de är Inget för mig... =) Men Klart att jag kan rida Nån gång....=)
Måste ju vänja mig nu för Idas skull... =)
och hos Veronica är de ju små SÖTA hästar åxå... =) SPÄNNANDE!!!!

Nu kom Sambon hem han har hjälpt några vänner att sjösätta båten!!!
De måste vi Åxå Göra Sjösätta vår Underbara Tempranillo... det är dags snart!!! =)
HÄRLIGA sommar som är på VÄG!!!

Vi har Bokat Midsommar vi ska åka med Fina vännerna som vi Brukar Fira med till en liten Camping utanför Finspång JÄTTE mysigt!!!

Sen har vi fått tre bröllopsinbjudingar denna sommar!!! HÄRLIGT dock va de 2 som krockade så tyvärr fick vi tacka nej till den sista =(=( TRIST!!! Om man Ändå Kunde Klona sig!!!
ett av brölloppen äger rum i Härliga dalarna Så de blir en Liten Minisemester då med!!!
Undrar om man Ska has Dalkulla Klänning på sä!!! =)

Fästingarna har kommit.... BLÄÄÄ hittade en STOR djävel i trappen som släppt från Nova fyyy va dom e äckliga...
så Nu har vi droppat Frontline på Nova de finkar så bra!!!

Sambon har Blivit med Iphone....Inte SÅ nöjd i början... =) men Han vänjer sig & jag kan säga att Jo klart jag e sugen på en ka Mä men jag är SÅ galet Nöjd med Min samsung och med Kameran som är I den så om Apple gör en Mobil med Bättre kameras & bättre Blixt Slår ja till.. =) eller Inte.. =)

Nu ska jag Slappa med Familjen Färga Håret & förbereda morgondagens ridning/jobb och kalas Som Ida ska på.. =)

Ta hand om er


(Ida Viskade Nyss i mitt Öra MAMMA JAG ÄLSKAR DIG!!! )
ÅÅHH Guud mina Fina Tjejor!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0