;-)

Hejjj Igen....
Nu är bloggen klar assåå shiiiiiet så djävla bra de bleeev!!!
Tack igen Amanda!!!

Idag har ja äntligen lyckats med de ja strävar efter .... nämligen TOM TVÄTTKORG!!!!!
Japp ni hörde mig rätt... jag som är tvättarnas drottning älskar att tvätta.. med massa olika goda sköljmedel.
Japp för jag är sjuuuuk i sköljmedel och dofter....
Om ja köpt nytt sköljmedel vill ja typ tvätta allt i de!!!
Haha... Japp här har ni min last ...
Så i dag skrattade jag Högt för mig själv...
In Your Face fucking tvättkorg.. Idag vann jag....

Jag älskar dofter över lag... Parfym och dyl...
hatar svett,dåliga andedräkter och andra snusk dofter....
Förstå då jobbbar jag i butik och träffar på mååånga snuskiga dofter. Hulkar och tar ett steg bak då man får smällen i nyllet av nån snuskig doft...
Och om nån luktar extra gott går ja gäääärna ett varv extra med den kunden... och kommenterar så klart de åxå...;-)

så vill ni nån gång överraska mig... gör de med doft.. ;-)
mina barn är lika som jag
. speciellt Ida.. hon luktar på Allt!!! hihi

Jag va hemma med linnea på fm... mamma kom och passade barnen och jag åkte och jobbade på efm..
Alltid lika trevligt med fiiina kollegorna...

Mumsade mellis på lagret innan träningen...



Har gryyym tränings verk i magen efter söndagens mag pass... :-\ så idag va de extra tungt i vissa maskiner...
spyfärdig även idag.. ;-)


Men klart nöjd... de är såååå kul och träna på Puls & Träning... min egen musik.. min egen takt.. olika pass och maskiner.. Gilllllas!!!

Jo på tal om laster.. ja ääääälskar ju klockor och smycken stora sånna...
räknade mina " dorisar" idag 7 st.. sugen på en till snart...




Fiiina va?! Amanda hon kan!!!!

Nu är de dags att krypa ner i sängen... upp tidigt i morgon... och samtal med Linnea och hennes Fröken i morgon efter jobbet spännande!!!

Kram på er och kom igen nuuuuu lämna en kommentar!!!

P&K
Fia !!!

Kommentarer
Postat av: Kajza

Åh blir alltid så glad av din blogg. Du är en superkvinna!! Fattar inte hur du orkar i alla lägen... Men man blir glad av att läsa dina inlägg.... 😃

2012-11-06 @ 22:20:45
Postat av: Elin

Doris we like à lot :))

2012-11-07 @ 10:41:31
URL: http://Elinidecember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0