Freeedag

I morgon härligt ... asså shiieet va veckorna går undan... heelt sjukt..

Har hunnit med tre pass på P&T skönt..





hinner nog med ett till på söndag innan jobbet japp ni hörde rätt jag har denhäringa jobb helgen... som kommer att swiischa fram..
Lönehelg och skyltsöndag !!!
I går kom första snön wihiii


Dock va de liiite halv läbbigt att köra hem i snöstorm moddet med sommardäck...


Dags att skifta nu tror ja....





Eftersom ja jobbar helg så tjuvstartade ja mä advent här hemma ikväll...
Linneas Rum


Idas Rum


Köket


Vardagsrummet
sovrummet




De är sååå mysigt tycker jag!!!

Linnea fick idag en ny jacka!!
stl 34 på H&M haha snacka smååå storlekar!!!

Jag själv fick en tröja på Rean !!!


Ääälskar Rea!!!

I morgon ska vi på Julbord med Jobbet ... suuper gott och myyysigt!!! ska försöka äta lääääänge!!!
Eftersom jag ska upp å jobba på Lördag blir de lungt... kör hem...
Tror de blir denna outfit ...


Ska iaf bli skoj att va med mina fina kollegor!!!
Nu börjar ju jul ruschen... så kul!!
Vi har lite klappar kvar att köpa...
till våra små troll!!!

Nu ska ja pussa på sambon... vi lär väl somna i soffan snart...
Hihi trötta småbarnsföräldrar.. :-P

Puss Kram
På er !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0