Ledig Två!!


Ooo jaa så va måndagens jobbdag avklarad..
Började tidigt i morse...

Hade sjukt ont i pannan allt snor i bihålorna... men efter några alvedon försvann de...

Vilade i snusksoffan på jobbet efter lunchen skööönt älskar den soffan...;-)



Sovit i Linneas säng inatt... Båda ungarna kom till oss vid ett tiden.. faaan va trångt de blev... så jag klättrade upp i hennes loft säng och somnade...
Vaknade och såg Justin..;-)




i morgon ledig dag... och onsdag Fö led.. Dagis och fritids håller stängt... sweet!!!
Funderar på att va sån bra mamma och baka med mina barn...
OM... dom kan hålla sams...
Återstår att se...

Hann iaf med att träna efter jobbet... trots lite snor.. de gick bra.. 15 min crosstrainer och 20 minuter styrka... sen va ja tvungen att hämta barnen....
I morgonbitti kör vi igen...

Som sagt är inne i en bra fas nu... Dock så märks de INTE på vågen... trots att jag är skiiiit duktig med maten... skippar kolhydrater till lunch och middag...
Förutom ikväll.. då ja fick tryckaimigkanelknäckemedost kravings... :-\
faaaan!!
Jo ja känner skillnad på kroppen.. den ändrar form..
MEN en bantare som en annan vill ju såååå gärna att vågen ska röra sig...
VAD GÖR JA FÖR FEL ??????????
Nån som kan svara ... ska ja lägga om min diet?!
Hjälp!!!!!

Dags att dammsuga... de va ju nån som gick in med intorkade lerskor i morse... Suck!!!!
D jobbar... får se om han hinner träffa barnen idag...han åkte innan dom vaknat..

Puss på er
Fia!!!
Och snälla tips på diet eller bra gå ner i vikt mat i samband med träning!!!!




Kommentarer
Postat av: Tove

Samma här.... Skittrist!!! Funderar på att chocka kroppen med nåt.... :(((
Puss

2012-11-12 @ 22:06:09
Postat av: Anonym

glöm inte att träning bygger muskler! Muskler väger mer än fett!:) stirra dig inte blind på vågen

2012-11-14 @ 22:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0