VAB!!!

Japp i morse hade Linnea feber och hon är genomsnorig... fått sånna röda slickabortsnor märken på Överläppen... :-(
De blev till att va hemma idag... min fina mamma kom vid tre och passade barnen en stund så jag kunde åka och jobba stängning... De behövdes vi är så lite folk..
De va skönt att komma iväg hemmfrån...



Gaahhh galen på bråkande barn och man blir så övertrött....

Själv är ja lite snorig så jag låg i soffan och slappade i nattlinnet halva dagen... ( mellan springandet till barna)




Idag kom leksakskatalogerna... som ungarna Dök ner i med sina pennor och började kryssa eller "paxa" dom Ida sa...

De här och de här.... phu va dyyyyrt allt är...
Jag har nät shoppat endel julklappar redan...

Fyy de är sån hysteri... ska försöka att INTE handla för mycket...
Ida får playmobil stora stallet...
Linnea Justin Bieber biljetterna..



och de är 700:- / julklapp..
sen har ja ju handlat fler JB saker till Nea plånbok, neccecär, sammlar album med bilder..

Så lite mer grejjor till Ida sen Får de va bra... ( säger så varje år) men va faaan.... måste hejda oss... dom får ju så mycket ändå...
Från farmor och farfar mormor och morfar... de blir för mycket med allt...
Får se om ja kan hejda mig..
Nu ska jag och D gå och sova....
Trötta trötta...

Puss På Er!!!
Fia !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0