Vab

Jupp lite vabb med Linnea idag.... hon hade ont i magen i morse.. varpå jag som många andra sa.... nejdå de blir bättre när du ätit frukost...
Och när hon får i sig ett smörgåsrån och sitter och huttrar och klagar på att hon fryser... varpå ja skyller på ja du har ju bara nattlinne... Ät nu...
Men när man stannar upp och inte stressar så mycket... så ser jag att hon inte ser så pigg ut... :-\ Ooops feber....
Jaha ringa runt försöka fixa barnvakt... ringa till jobb och skola...ringa dagis och säga att Ida kommer senare..
Finns ingen anledning att stressa då vi ska va hemma...
Dom skulle gå till björntorp och sjunga för pensionärerna... de ville hon ju inte missa;-)

D jobbade till 14:30 och bytte av mig... så ja kunde åka och jobba några timmar... lite dåligt med folk nu... :-\ skönt att dela på de...
Och tiden 15-18 va helt ok att jobba... ;-)

väl hemma middag och en dusch av ida... natta barn färga mitt hår och Nu sov dags!!!

I morgon är de jobb igen.... och efter de åker jag och tecknar Gym kort på P &T äntligen... nu ska ja fan träna åxå... :-P

Puss på Er!!
Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0