TJOHOOOO

HEEEELT GALET KUL JISSES VI SKA PÅ JUSTIN BIEBER I GLOBEN I APRIL!!!!!!!
En vän och hennes dotter ska med Hon hade lite kontakter & fått tag i ASA bra biljetter Vid Scenen!!! shiiit SÅÅ kul... Detta kommer att Bli en JULKLAPP till Linnea....
HUR I HELVETTE ska jag som är Glapp i truten Kunna hålla Mig??? att Inte säga Nåt... GAAHHAAAAA!!!!
 
Fattar Ni va detta Kommer Bli stort!! SHIIT!!!
 
En annan Kul grej är att I morgon ska Vännen EMMA boka några biljetter till USHER!!! som kommer till Globen i Februari!!! Jätte Kul,,, vi är 4st Som ska Åka...
Tipp Topp...
Gud va Mycket att Se fram emot...
Nu i November After Dark show med övernattning i Storstan tillsammans med FINA vänner...
Sen Usher i Feb och JUSTIIIIN i April!!! SKÖÖÖJ SKÖÖJ!!!
 
Ja Jag Va ju SJUK Måndag & tisdag... Snorig Febrig & allmänt FÖRSKYLD!!!
Kände mig typ såhär!!!!!
 
 
Men nu är ja på benen med Hjälp av Alvedon och vitaminer!!!!
Min älskade Linnea ja tror att hon gillar att va ensam med oss... egentid...
de känns att vi inte har så mycket tid till bara ett barn... hemskt va.... men de blir lätt att de blir avbrutet av andra barnet då man pratar med de ena osv....
hon är så klok och tänker mycket!!!
& man får frukost på sängen då man e ensam och har sovmorgon!!!
 
Skolfotot (gruppfotot) blev jätte fint!!!
 
Nogrann med Kläderna..l Så FIN!!!
 
THATS MY GIRL!!!! =)
 
På jobbet rullar de på... Man får endel Roliga komentarer!!! i Onsdags blev ja kallad både Dam,tant,lillagumman,prinsessan och ett förslag om ja ville följa med kunden hem & hjälpa honom att Raka Pungen..
HAHAHA herreguuud.... ja skrattade åt de och sa typ... spara kvittot de är två års Garanti... och skrattande lämnade ja Kunden... (  som köpte Hårtrimmer)...
Jösses De är Tur att man Kan va Vad som helst!!
 
Linnea & jag Gjorde rent Till Tjorven I går... ( vi hade lixom Glömt henne lite)...
SÅ då vi fyllt på mat & godsaker fick hon storhetsvansinne och skulle ta ALLT i kinderna...
HAHA va vi skrattade hon kunde knappt stänga munnen...
 
Nu sover Linnea... D Jobbar med bokföringen.. =(
Jag ska Packa Pigans Gympa kläder till i morgon och "förstäda"som D säger Inför Jennys Städning I morgon....
I helgen ska vi Ta upp Båten.... och göra lite Trädgårdsgöra med Grannarna.. Rycka lite Buskar!!!
 
På Måndag kväll Kommer IDA hem,,.. Gud va vi saknar henne....
Pratar med henne Varje Kväll... hon är SÅ nöjd... Badar solar & Leker med sin kompis hon hittat!!! En 4-åring från Halmstad som heter Ida... =)
I går va hon på Disco... men de va ingen bra Musik.... sa hon HAHA!!!
Gullhönan!!!
 
Hoppas ni får en Härlig Fredag och Helg!!!!
FIA
 
ÅÅ just de Ang Nagel Carina...
Hon Öppnar 1/10 hon har Bara Övat sig lite på mig!!!!
SÅ då kan ni Boka Henne.. =)
 
Glöm Inte följa mig på Instagram....
stengeltjejen
HERRÅ!!!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: posse

Alltså jag DÖR va gullig hamster bilden är hahahaha :) Och bilden på dig med fetingnäsa... du ser ut som en såndär från ronja rövardotter, "Voffe göru på dette vise?" haha undebrara FIA!

2012-09-21 @ 07:04:48
Postat av: Jessica

fina pics.
pöss

2012-09-24 @ 14:39:27
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0