BORTSKÄMD!!!!

Ja Fyy Idag fick ja VERKLGEN äta upp att jag skämt bort mina Barn.. =( Jag förbannar mig själv eller OSS för de..
Idag skulle Yohio Uppträda i Nyköping... och eftersom att speciellt Ida älskar honom & kan mello låten och Skylimit typ utantill är ja snäll mamma och Byter tid med min Bästa Melly på Jobbet så att jag kan Möta Älskade momme med mina Tjejer så vi kan se Honom uppträda...
 
Mamma hade hämtat dom på dagis & fritids tidigare idag....
Vi tar en Fika på Sandys och dom får glass SOM DOM VILL HA...
Innan dess då ja fortfarande jobbar... fick Linnea en NY skinnjacka av mormor då den vi köpte förra året va för liten & PERFEKT till Ida... (va dom växer)
 
Vi fikade.. och Där på övervåningen i gallerian Nyckeln säljer dom Yohio skivor & Tröjor..
DYRT så klart.. 2 tröjor 400:- skiva & Bild 159:- med två barn bir de ONÖDIGT mycket pengar..
Linnea ska ju på Justin snart åxå...
Barnen pep & gnällde och Fällde en tår att dom ville ha dessa saker.. JAG SA NEJ....
 
Vi kom överens om att vi köper stryka på papper & tröjor så får dom välja VIIILKEN bild dom vill så stryker vi på... (MYCKET BILLIGARE) detta gick hem...
 
Äntligen efter mycket väntan & trängsel fick vi en plats & Han kom.... Körde 2 Låtar... HÖR NI 2 Ynka Låtar... Som ett slag i ansiktet...hans Hängivna fans som varit där sen 10:00 på fm för att få bra plats va nog besvikna...
För oss räckte de Perfekt då de EJ fanns nån luft kvar där nere.. =)
SEN skulle han signera detta dom sålde på Övervångingen.. INGET ANNAT.... så vi kunde inte få signerat på handen eller en egen tröja.. =/ Klart dom vill ju Tjäna stålar.. =)
 
Vi är på väg därifrån då barnen Flippar... Griinar surar VI VILL HA AUTOGRAAAAFFFF.... =/ FUCK
ja va skit irriterad och trött... Viskar syyrligt till sura barn.. VI ÅKER HEM...
(då gick inte trycka egna tröjor hem fast vi köpt dessa)
 
Ida åker med Mormor Nea med mig....Nea & ja va så OSAMS... hela storgatan ner mot bilen grinade hon och sa att ja MINSANN va DUM... hon fick Inget BLA BLABLA...
JAG blev VANSINNIG... så arg så djävla arg...
 
Bortskämda barn.. som får allt..
vi va så osamns jag blev så lessen HUR förklarar man allt detta .. vreden sorgen över att en snart 8- åring tycker man är dummast... för att Jag anser att vi INTE har råd att spendera 400:- på tröjor med Yohio på...
(en fjällen resa är Inte billig direkt)
 
Väl hemma då D kom hem Brast de för mig.. ja grät Hon grät... Vi hade en låång diskussion om allt detta berättade va vi kände och ja allt.. Detta tog ja även med Ida när hon kom hem...
Ja tror de tog...
Vi kom övrens om att INTE handla mer till barnen... Om de inte behövs... och Köra hårdare med Veckopengen....
 
Jag fick inte onödig mycket då ja va liten... mina föräldrar hade de INTE fett med pengar...dom försökte SÅ gott dom kunde & gjorde de Grymt bra... Jag ÄLSKAR dom för de...
Kan de vara därför ja så Gärna vill "skämma" bort våra barn?? även om de Inte är så Bra...
Vi får de hur de går...ändå skönt att få ventilera lite ..
 
Nea va Iaf nöjd i morse hon fick ha vår jacka & nya skorna.. =)
 
I Måndags åkte vi hem från sveg... resan hem gick jätte bra... 6 timmar  och barnen va Snälla.. kan ni tänka er dom som bråkar JÄMT,,,
Hemma va de SVIIN kallt... hade glömt att sätta igång värmefläkten... BRRR fick ha Mössa på mig Inne några timmar!!!!
Skönt at va Hemma... men Otrolig mysigt att vara Borta åxå!! =)
 
Jobbardags igen på Tisdag.. och efter en så VIDRIG äcklig incident i kassan då en kund sprätter nån blodig snor,skinn klump ner på kvittoskrivaren då ja sitter i kassan...jag DOG e stund så vidrigt va de...
Så ja TOK spritade allt i den kassan..
 
Jag har så ont i ryggen emellanåt.. min lilla nerv som är i kläm,,, då är de så skönt att få Massage... =) Brukar klämma en sån mini hand massage mellan mig & stolpen på lagret .. sen kör ja Rumpa & rygg.. =)
HAHA
 
I går firade jag & D 14 ÅR.. tänk 14 va fort de gått... =)
Snygga vi va förr...
Ja de va Min dag de... PUST... va gnälligt & trist inlägg de blev idag.. =) SORRY!!!
OO en GOD Nyhet...
NYA Loka Strawberry & Choklad smak... MUMMMS
Jordgubben va Godast... som shaken på MCD.. Dock blaskigare... =)
MÅSTE smakas!!! Livar upp lite nu när de är vår Ute & Vi jobbar i Källaren... men OM ja kikar upp i rulltrappan så ser ja solen.. =)
 
I morgon är de Tidig Varuplock!!! och slutar ju Tidigt Åxå..=)
 
Jobb helg står på schemat... ett bra team i helgen tror ja så de går nog Toppen!!=)
Hoppas NI mår bra.. !!!
 
Pussar & Kramar...
FIA
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0