Feberfriiiiii

Ååååh jaaa i morgon ska ja Äntligen jobba igen wohooooo!!!
Ida feberfri och energi till 1000.. fasen va knepigt de är...
Pratade med min Tove om de idag... hennes febertoppar hon har titt som tätt... why!? kan va att de är hennes kropp att säga STOPP i all stress som finns i vårt liv just nu.. med Daniels jobb och mitt jobb upp tidiga mornar och sena kvällar... vem vet...

Min älskade mamma passade ida en stund efter lunch då hon jobbat klart så jag fick träna så nice... pass 3 denna vecka


vi har haft fint väder idag +14 grader.. storm men varma vindar... satt ute en stund.. och sen va de dags för Ridskola..




Idag kom den... min Onepice... nu har även jag en... och ja gillar den.. dö gossig.. :-D


Ett annat paket kom idag till neas lycka.. nya JB sängkläder...


hon slängde sig i sängen när hon kom hem... ;-)

D jobbar och jobbar... jag ser mig som ensamstående just nu... i går åkte han 05:00 kom hem 20:00 pussade på barnen åt mat och somnade...
säger de igen ERA DJÄVLA LYLLOSAR som har ett 7-16 jobb som har ett familjeliv som kan umgås och göra saker tillsammans... Lyx
ja kanske inte skulle vilja ha så jämt... men då D jobbade så ett år va djävligt skönt.. att ha lite egentid.. hinna träna.. äta middag ihop och natta barn tillsammans ...
De kommer hoppas ja :-D

Jag har börjat kika på en ny serie på Netflix med Matt Bomer...
Dra åt helvette va karln är sexig snygg vacker ja allt.. Ja hoppas hoppas att han blir MR Grey...




☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Suuck !!! hihi
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Nu ska ja hångla med sambon.. Dricka kaffe och kolla på greys.. :-D


Puss på er ♥
Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0