FILM

 
 
Idag har ja Jobbat.... Ida va Med mormor nu är hon pigg igen... sköönt .. jo iofs har hon Halsont men Ingen feber... =) Ja ÄLSKAR mitt jobb & Mina underbara Kollegor... även om de verkar som att de är en Liten "trist" period med Irritation Just nu... men Vi brukar ha sånnahäringa dimpar ibland...
Så nu kan de Bara Bli bättre... =)
Ja ÄLSKAR er Iaf.. =)
 
D är på Volvo de va nån ny Lansering av en Ny lastbil tror ja.. =) så han äter gott & minglar..
Jag har jobbhelg... Gör INGET....
I morgon kommer SNORPAN till Galleria Nyckeln i Nyköping...
 
 
De va SÅÅ bra när hon va Här sist Ungarna ÄLSKAR henne och hennes Historier..
kl 12:00och 14:00 kommer hon hålla sin lilla Show... Missa INTE de!!! =)
Sen kan ni Ju passa på att Shoppa Lite åxå!!
Bra Familje dag med andra Ord..
Min barn och sambo kommer Absolut att Komma in & Kika!!!
 
Nu ska vi Fredagsmysa.. =)
 
FIA
 
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0