SOL!!!!

OJ OJ va fint väder de varit idag  UNDERBART!!! strålande sol,,, vi har skottat bort den sista snön & isen från altanen och ställt ut möblerna... härligt... plockat på tomten och fått ihop en hel hög med sopsäckar...
Nu ska bara Frukt träden klippas... får ske nästa helg om de är fint väder... =)
 
Denna vecka började stråålande med härliga lappar från FINA kollegan Emma=)
Trevlig lunch med några miffon.. =)
Tandläkar besök... Tandhygenist.. fick en skopa skit för att jag slarvar med tand borstningen...
Borstar Morgon & kväll Men inte så Noga som ja Borde... =/
 
Min Jobb telefon har varit på VIFT... hemma hon "kleptomanen" Melissa som hade fått med den hem.. =)
Nu har ja fått tillbaka den SOM ja saknat !! =)
 
 
Barnen Har bråkat & bråkat!! HELA dagarna Denna HELG har varit hemsk...
TUR att Ida fick vara hos momme en stund... och Linnea har lekt med kompisar...
Phew detta gnäbbande kan ta knäcken på mig... =(
 
Jag är SJUKT nöjd med mina naglar åxå,,, !!!
ÄLSKAR färgen....
 
Linnea hade sin Kille här i veckan så söta dom är.. =)
 
 
Ida har sin Kärlek... HÄSTARNA!! denna häst hon fick i Julas... Hon kammar & kammar.. fixar och donar.. =)
 
Ida ville leka med sina dockor.. som vi tog upp på vinden innan Jul för då Ville hon INTE ha dom på rummet längre... OJ v dom lekte Båda två tänk va nyttigt att plocka undan saker och sen ta fram de igen...
Bebisen bajsade GODIS...
 
Vi har spelat alfabet jag & Linnea.... Hon är sjukt duktig!!!
Gjorde rent till Fiskarna.. stackarna dom såg knappt ut..
 
Och jag har TRÄNAT!!! ÄNTLIGEN...
Lördag
 
& söndag....
 
Jag hoppas för mitt LIV att jag hinner med några gånger i veckan Åxå... D kommer att jobba massor.. så jag får ta hjälp av mina ÄLSKADE föräldrar för att få Ihop tiden... Vad vore jag utan dom??? Jag LOVAR att jag kommer att ställa upp för våra tjejer så mycket jag kan när den tiden kommer!!!
 
Myst har vi hunnit med åxå.. =)
Knäppskallar!!!!
 
Kämpar på med vikt mat & vardag... sakta sakta närmar ja mig målet....
 
ÅÅ i Fredags va de misshandel på jobbet.. =) Max sprayade med dust Off (luft på burk) och håller man den Upp och ner och sprayar blir de som Flytande kväve..
PÅ Min ArM... djävlar va Ont de gjorde... Huvva Dumma han...
Men fan va vi skrattade...
 
HAHA man ser knappt märket... De va TUR att ja hade en långärmad på mig då han gjorde de... =)
 
Nu är Ida hos Mormor... för Kusin kalle skulle va där...
Linnea är hos Kompisen jack.. D och svärmor jobbar...
Jag ska nog ta cyckeln & hämta Ida lite Motion.... sen hämtar vi upp Linnea åxå... kan va mysigt att cykla lite....
Tjejerna ska duscha ikväll
I morgon är de NY vecka Härligt!! =)
På Tisdag är de bara EN vecka kvar till JUSTIN BIEBER i globen... SHIT SHIT va kul de ska bli!!!
 
FIA
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0