Ja en stjärna till oss för shit va vi jobbat denna helg... Fredag va ja hos mamma å fika medans vår rut städade... vi åkte och shoppade lite åxå :)


Ida va hos farmor.. så linnea och jag hade egentid å körde lite Uno.. men ungen är en fuskare..:)


Vi målade naglar...


sen kom äntligen pappan hem... och Fredagsmys med One Pice :)



Barnen somnade.. ja va sååå trött..




Lö4dag åkte Ida till en kompis.. Nea följde med mormor och mig och storstädade på Firman.. shit va vi skurade.. satte upp lite hyllor tavlor och klocka.. sen möblade jag och D på hans kontor.. nu börjar de likna nåt !!! de behövs målas om på många ställen meeen de tar vi sen.. kakor och kaffe till killarna köptes åxå..





kl 19 va vi klara.. hämta barn och hem... somnade ganska fort efter mat och sommsrkryss

vaknade vid halv tolv att jag hade typ myror i hela kroppen.. rastlös och konstigt... sen va de fan omöjligt att somna om... vaken till strax efter 03:00 fy faaan va trött ja varit idag som bakis..
Men vi har jobbat på tomten D hade kranbilen hemma så vi har ryckt buskar och gått lös med slytrimmer så nu är de rensat igen...

så skönt.. de är sånt som hänger över en...
och skurat kök har ja åxå hunnit i helgen..:)




Lovade recept på Emmas goda Lime kyckling... kommer här.. hoppas ni kan läsa mina kråkor.:)


nu ligger jag och cheyorna i sängen... mysigt i morgon är de ÄNTLIGEN dags att jobba igen.. vardag och rutiner ♥ hälit !!!

Puss på er !!!
★FIA★

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0