*HAV * HAV *HAV*

 
Mycket ute till havs har de blivit för vår familj... JA älskart !!!
Vi fick mä oss några vänner ut en dag...  Jo finns de hjärterum så....
 
 
 
 
 
I Tisdags åkte vi ut till Olyckan en kobbe utanför Oxelösunds skärgård med ett Härligt gäng...
solade badade & ÅKTE RING!!!
ÅH va de va KUL...
 
 
 TACK Mats som hade med ringen och körde runt på oss denna dag!!!
Gud va denna sommar har Levererat.. !!!! Värme & Sol... Underbart!!!
 

Jag har fixat Nya Naglar!!!! och Brynen.... Nu är de bara SEMESTER FETTET som ska bort.. UUFFF...
& Tonat håret för FY va blekt de blivit av solen & saltvattnet... Jag har inte fixat håret mer än EN gång på 3 veckor... gått med toffs hela tiden... så håret fått vila från fön & platt...
 
I går Åkte jag & mamma med Barnen å en liten Sommarlovs kryssning...
Med Birka Paradise De va Jätte mysigt... även om jag som sagt ogillar färgor.. och knappt sovit...
 
Barnen är nog DJÄVLIGT trötta på varandra nu... för SHIT va som bråkar Shivas härjar med varandra HELA tiden jag får utbrott... GRRR så även på denna kryss.... FYY va trist de är....
MEN vi hann med nästan alla aktiviteter på båten...
 
Spelade Bingo.... och IDA fick En rad... Gud va hon blev Lycklig!!! skrek Högt BIIINGOOOO och fick en massa godis!!! =)
 Sen vann linnea åxå... TUR och Jättekul.... annars hade de blittt Osämja... =)

Sen va de Disco.. med Karaoke och få träffa Minionen Tim eller va han heter i filmen Dumma Mig....(som tjejerna inte sett men kul ändå)
Tjejerna tog mod till sig & sjöng Idas sommarvisa... Då sträckte mamman på sig!! =)
 
 
 
 Sen va de Puss & God natt..... Eller God natt va de väl inte jag har INTE sovit många minuter ..vaknat med ett ryck vid varje knackning & ljud....  fan Va ja OGILLAR Stora båtar Tänker på Estonia hela tiden... och lyssnade nyss på sen dokumentären på P3.. USCH....
sen när man har med sina älskade barn & en mamma som INTE kan simma blir de lixom extra jobbigt...
jag Låser INTE hytt dörren & ser alltid till att kolla vart Nödutgångarna är... och Snabbaste vägen dit... SJUK man är va?? vindarna på havet har varit PERFEKT för en sån som min... nästan spegelblankt HELA vägen..
 
I morse åt vi GODA frukost Buffen... MUMMA... och sen ville barnen bada så upp till Poolen och Mysa...
Mamma och jag slappade i Solstolarna medans kidsen badade...
Ja OM ni undrar så är de INTE linneas tröja.. hon lånade mommes för hon frös=) lite väl stor... HIHI
Sol i Sinne brun INNE!!! =)
 
 
Sen vart de lite shopping i Taxfreen
Hår produkter från Grazette doftar underbart och ska va sjukt bra har ja hört..=)
Hårsprayen får iaf TOPP poäng.. och Spraybalsamet till tjejerna va GRYMT!!!

Och Pyssel!!!

Dom fick designa sina egna tröjor.. Söta Ida gjorde en till Pappa....  nea en jättefin med en dalmatiner på..
Nu är de så SKÖNT att va hemma... jag kommer sova som en stock i natt HEMMA i MIN säng och utan massa knack & durrande... =) Tror att pappan saknat oss åxå =)
 
Jo visst vi va ju Hos Tandis med Nea i Torsdags Morse.... Inga hål och Lite Flor på de... =)'
 
Även om de är UNDERBART med semester Börjar man Längta liite tillbaka till Jobbet Mina fina Kollegor och Vardagen....
jag har EN vecka kvar att vara ledig... Det verkar som att sommarvädret är borta.... ser inte så Lovande ut Inför Nästa vecka,,,, Kan bli en tripp Till Ikea med mamma... kanske Hälsa på syrran... Loppis på Jogersö (om den är fortfarande)
Vi får nog Tiden att gå nästa vecka åxå...
 
I morgon ska Vi till FINA vänner på Pool Party och MYS!!!!
 
Har NI haft en skön sommar????
 
PUSSAR & KRAMAR
FIA
 
Hoppas att jag har NÅN som kikar in ibland....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0