Magen!!!😝



Aj min mage.... vad ja förstått på andra som haft samma eller har samma...
illamående så fort jag äter.. och sån smärta i hela magen och brännande ond känsla precis där "gallstens" smärtan brukar vara...
magkatarr eller dyl....
Hade galet ont i förrgår... illamående som faaaan. .. la mig tidigt....
vaknade med magont... 😟 inge kul...
trots att de inte är julstressigt här hemma... klapparna klara och vi ska ju vara borta...

MEN .... klart de är mycket psykiskt stress med flytt.. alla känslor... jobbat mycket... trött. ..
och barnen...
BRÅKAR hela djävla tiden jag blir fan galen...
Linnea retar Ida jämt... Ida skriker... dom slåss och skriker. .. jag blir faaaan tokig...
😝😭😩😣😳😲👹☹
Klart att de är mycket för dom åxå med allt just nu... jag försöker prata med dom... men faaaan mitt tålamod brister jag skriker och hotar...
har just nu en papperskasse med julklappar som ska skänkas bort....
varje gång dom bråkar ryker ett paket från granen....

Det är inte undra på att man får magbesvär när all ledig tid hemma går åt till att vara fredsmäklare....
Fy faaan... får äta Omeprazol ett par dagar igen 😝

Iaf.... i går va de ganska lungt på jobbet... de va endel kunder... men efter 17 va de typ dött...

vi hade ju öppet till 19.. inte många som visste de tror jag...


jag och Steffo roade oss med andra saker 😊

Fick massage av mina tjejer häromkvällen ... de va såååå mysigt




i morse fick barnen frukost på sängen till julkalendern. .

jag myste framför tv:n ensam i typ 5 min innan jag fick bryta ett bråk..
då linnea stack ner sitt finger i Idas gröt varpå hon skreeek att de va så äckligt och inte kunde äta mer... *Suuuuck*


Idag ska vi inte göra nåt mer än att pyssla lite julklappar... 😛😁 måste handla lite små saker till de... OM barnen sköter sig...

Jag önskar er alla som läser En GOOOOD JUUUUUL 🎄
🎅💟🎁

Pussar & Kramar
Fia !!!


Kommentarer
Postat av: Tessan

God Jul Fia! Och lycka till med allt! Kram Tessan

2013-12-23 @ 09:48:42
Postat av: Jessica

Ja här har det oxå rykt en hel del julklappar, grrrr
kram å god jul

2013-12-23 @ 14:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0