Ny Vecka...

 
Som snart ä SLUT... jösses de går verkligen ASA fort...
I går hade ja min lediga Tisdag SÅ skönt....
Gick upp me Linnea Såg till att hon kom iväg till skolan med frukost i magen...
D körde henne... Ida & jag mumsade frukost... sen gick vi & la oss Igen... JA ÄLSKAR DE... att sova efter frukost... Ida kikade på tv.. och spelade på mobilen,,
 
Ja vaknade 11:30 gick upp fixade lunch och sen va de dags att hämta nea i skolan.,,,
Hon fick med vännen Filippa hem...dom tjööt av lycka då jasa att de va OK att filippa följde med.. Sötfisar..
 vi åkte hem & fikade på Semlor som Momme köpt med sig... hon passade sen barnen då jag åkte och fixade naglarna hos carina igen.... denna gång blev de BLÅTT.. =)
 
Före
EFTER
 
På Tisdagskvällen åkte vi & Köpte en säng till Ida.. de vadags att Byta Ut växa sängen... vi har kikat på Ikeas odda... smidig som tusan... och hade tänkt ta Ikea i dagarna och köpa en...
Ida skulle få av Mormor i födelsedagspresent... så I går va de en på annons.. KLART vi köpte den.
Ida va Jätte nöjd.... sov i den hela natten... hon brukar komma till oss på nätterna...men Inte denna natt...
Jag har en EGEN prinsess säng sa hon i morse...
 
D överraskade mig häromdagen... han hade varit & köpt Nya skor.. På eget initiatiiv.... och valt en super snygg sko!! HEJJA...
 
Fick Mysa med sötaste "lille fjant" på jobbet häromdagen.... han kom till sin mamma då hon slutat så dom åt lunch med mig...
Liite svårt att få honom att va still bara,,,
 
På tal om Barn... så Kommer Kollegan Emma med sin NYFÖDDA bebis & hälsar  på Fredag på Jobbet ÅÅÅÅHHH hon är såå SÖT lilla Eila,,, Va vi Längtar ALLIHOPA!!!!
 
Annars så ligger ja på Latsidan... Har INGEN lust att Banta eller Träna... håller mig Still ett tag...
INGEN motovation ALLS... Bläää Va trist.....
Jag tränar INTE för att ja tycker de är så DJÄVLA kul,, ja tränar för att gå ner i vikt & för att få Form på Kroppen... jag står inte på crosstrainern och tänker Tjohoo va KUL de är... =)
Så nu Får de va ett tag tills Motivationen Kommer tillbaka.... =)
Jag har alltid varit sån Periodare... Ibland har ja bra Flow i träningen .. Ibland Inte....
Hittade en Bild på Mig & bästis som är typ 15 år... Hihi Party pinglor... Blonda...
Och ja är SÅÅÅ glad över att ja sparade (som ja ALDRIG gör) en tröja.. som är typ 10 år gammal... från ellos tror ja... och ja ÄLSKAR DEN:.. =)
Flagga Är ju Lite Inne nu..=)
 
Åt en liten bar Häromdagen... men KOLLA texten.. AJAJAJ Detta kommer Kellogs få FAN för...
NEGRO... får de HETA så den MÖRKA chokladen?? Om glassen inte får heta Nogger...
 
OO de händer saker på jobbet... snart mina vänner SNART....kaninteavslöja men en Kul grej... =)
 
 
Ida rensade sitt Rum i morse.... och ville ta bort ALLA leka affär saker... låssas mat & kassor... =)
Så ist för att lägga detta på vinden ville hon ge de till dagis... OCH ja de gjorde vi.... va GLADA dom blev...
Massa roliga saker .. bättre att de leks där än att de ligger i en låda på vinden... =)
I morgon ska vi åka till Södra Djursjukhuset & hämta "Nova" eller hennes aska.... de känns OK... att vi får Avsluta detta... och få hem Henne.. SJUKT på nåt vis... =/
Får väl se hur man reagerar...
Om ja Orkar gå med In & hämta Urnan.... =( FYY vaJobbigt.....
Vi ska Iaf till Ikea en sväng efter Med Barnen.... en liten Rolig sak mitt i allt elände...
Doftljus & bäddmadrass till Ida står på listan... =)
 
OOOOo Om några veckor är de ju MELLO FINAAAAL!!! TJODDILOOOO va kul...
120 galna slager bruttor kommer att Parta loss på Coctails & Dreams i Nyköping..... äta mat & dricka Glam drinkar,,,, Glitter Tema och allt....Innan allmänheten får komma in.. =)
Jag har besällt en NY STOOOOR Doris... =)
Spännande.... AMANDA har fixat... kolla hennes sida &  Blogg 
Beställ Smycken Du åxå!!!
en vanlig doris är som den "lilla" en schlagerdoris.. är STOR!! =)
de blir min nr 7 eller 8 i sammlingen... tappat räkningen på dessa godingar.. =)
 
Ta hand om er
och lämna gääärna en liten hint om att ni kikat in,...=)
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0