Oj..

Va fel ja hade... ringde glatt till jobbet i går efm och berättade att ja skulle komma som idag och jobba....
men efter nån timma fick ja ringa igen.. Linnea hade Hög feber.. :-( stackars.....
hon vaknade i natt och sa att hon hade ont i halsen... varm som en kamin.. och 40,1 i feber... Min älskling.... så de va alvedon och somna om..
så idag har vi slappat kikat pp film och ätit Semla... D kom hem med semlor till oss..
ja gillar inte semlor så mycket.. men Birgers blandsemlor är grymt goda!!!

Jag har sorterat all tvätt... de va endel...
ser ni nerbäddade Nea där ?!



Nu sover hon i soffan.. hon har inte ätit nåt idag.. lilla gumman...
I morgon kunde momme va barnvakt.. så ja kan jobba tjohooo!!
saknar mina bäston på jobbet...

nu ska jag fixa nåt att äta.. D jobbar :-(
Puss på er !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0