SJUKSTUGA!!!!

Fy faaan ni anar inte vilken pers detta varit... helt sjukt att man kan bli så sänkt av feber och hosta...
som tidigare inlägg va ju linnea först... sen jag... sen Ida... och nu D.... alla i samma HÖG feber men ömmande kropp i 4-6 dagar sen kommer snoret & hostan... en VIDRIG hosta... de gör ont i varenda muskel då man hostar.... VIDRIGT!!!
då ja duschade häromdagen och skulle torka mig.. gjorde varje beröring på min kropp så ONT.....fördjävligt....
Nu är både jag & nea på Benen.... jag ska Jobba I morgon...
D blir hemma han har fortfarande feber så även Ida.....
 
SÅ fucking skönt att komma hemmifrån... jag har bott i soffan i mjukbrallor i en vecka.. vabbat i 6 dagar....mars lönen kommer bli KATASTROOOOF.. fyy faan va trååkigt!!! =(
Nu har vi varit sjuka så de räcker... INGE MERA!!!
 
Ja måste bara säga TACK!!! till alla våra fina vänner som erbjudit att handla åt oss och som frågat om vi behöver nåt då dom åker till affären...
Till Min ÄLSKADE vän Tove.. som kom hit med isglassar och tidningar till oss... pysselböcker till Tjejerna...
och MIN ÄLSKADE mamma som handlat fixat hämtat linnea & varit med henne kört henne till & från fritids då vi legat sjuka... samma förra veckan då hon körde och hämtade Ida innan hon blev sjuk...
SÅ TACKSAMMA... ni är BÄST!!!
 
I morgon fyller vår Pappa D år..... 35 och vi som varit sjuka har ju inte hunnit handlat presenter... =( inge kul... vi ska ju sjunga i morgon... Ida har pyslat lite... de är ju Guld värt.. =)
 
Linnea har idag varit med sin kompis Filippa och åkt skridskor... sen skulle hon sova där åxå...
Mysigt....
 
jag ska ju ÄNTLIGN få jobba i morgon... att man kan sakna jobbet så mycket... de ska bli GREJT... =)
Bidragen Har ju kommit så de blir nog lite fart i butiken... kan man Hoppas på.. =)
 
Sen en ASA rolig grej... mmin bästa EMMA har börjat Blogga!!!
NI MÅSTE LÄSA!!!
http://emmaposse.blogg.se/
 
Nu ska jag slappa lite.....
vi har tänt Novas ljus de är 4 veckor sen hon fick somna... och vi saknar henne fruktandsvärt mycket... och de gör ont i mig hur snabbt man kommer in i vardagen.... att de ibland känns som att vi inte haft henne hos oss. va konstigt de är va?
 
TA HAND OM ER!!!!
 
FIA
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer
Postat av: Janni

Stackars er :( skönt att ni börjar bli bättre!

Och förstås grattis till Daniel som är född på årets bästa dag!!!

2013-02-20 @ 11:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0