sjukstuga....

ja fy fan va vi är sjuka... jag gick och jobbade på onsdag.. kände mig lite konstig och sista halvtimman kom febern...:-(
så djävla sjuk.. torsdag fredag och nu mä... inte en temp under 38 trots alvedon...
Jag har nog aldrig varit så sjuk i feber nån gång... helt sänkt... ont i kroppen och trött...
Hostan från helvettet så de bränner i halsen... känns som att jag hostat sönder magen... Ont..

Ida fick feber i fredags.. då va linnea feberfri på dagen... men de kom tillbaka på kvällen
...Så nu ligger vi allihopa i denna vidriga fluensa... Utom D... han hade dock ont i halsen nu sa han...

INTE NOG MED DE ......
IDA KRÄKTES NYSS... så vi kör lite magsjuka åxå...
Faaaaan....
vill inte vill iiiiiiiiinte....
kräks ja nu med min sönderhostade hals dör jag....
och ja vill inte va hemma mera...
Vab 4 dagar förra veckan ja förlorar så mycket pengar...:-( inge kul...
ja vill inte....ja vill jobba...buhuuu

Så allahjärtans dag blev inge firande för oss...:-( tur att ja shoppade en liten grej till D på lunchen i onsdags... men till tjejerna han ja inte..:-( ...
men de fixade min älskade mamma... som denna vecka varit en klippa.. skjutsat och hämtat ida på dagis.. handlat och hon va ju även barnvakt då ja jobbade... Hon ä bäst!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0