mobilkrasch..

jo serrni... min nästan nya S4 dog... ja skulle starta om den men den hoppade aldrig igång... Android roboten låg ner med en lucka på magen öppen och ett kryss i ... Rätt söt.. men Jag DOG!!!
mobil beroende som man är.. FAAAAAN... 10 dagars reparation och Jag börjar min semester i morgon UTAN lur...
Snacka paniiiiik !!!!
allt på den försvann alla bilder alla lösen ja hade uppskrivet. . FUCK !!!
Tur att man är aktiv instagrammare fejsbockare och bloggare så några bilder från neas 8 års dag är ju kvar...

Ja lånade en liten Galaxy Ace på jobbet så ja kunde ringa åtminstone... men buhuuuu...
letade som ett tok på köp och sälj sidor blocket efter nåt annat att köpa linnea behöver ändå en ny...
Hittade en S3 billigt i E tuna.. men lite långt att åka... Faaan..

I går kväll va jag och gjorde Naglar hos vännen J... suuper nöjd !!! Tack som fan...
Och de bästa av allt Hennes sambo hade en s3 ja fick köpa.. TAAACK SOM FAAAAN RILLE!!! eller Robin Hood som han numer kallas ;) nu är jag Hel igen... Och nea glad som kommer att få en S3 sen... bortskämda unge ♥♥

På jobbet går de bra vädret är ju GRYMT sverige har verkligen levererat sommar Än så länge... ;)
och ja hoppas de håller i sig för i morgon kl 13:00 Går denhäringa Donnan på 4 veckors semester !!!!!
whoop whooop ★★★★★

Och de blir en liten resa... till annat land ;)
Berättar mer sen..

Puss på er ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Android

Tips:

Spara bilderna på separat minneskort istället för interna minnet. Eller synka automatiskt till nätet med t ex Dropbox (5 GB gratis).

2013-07-20 @ 20:08:43
Postat av: Jessica

mäh posta kommentar men den är borta.
Så tråkigt med mobilen, hade själv dött, för beroende....

uh spännande med resa *nyfiken* hihihihi
gött med sem, min börjar idag, på lör åker vi till Mallorca....
kraaaaam

2013-07-22 @ 08:42:02
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0