LSW DESIGN

oojjj va linnea har fått jobbat denna vecka med namn armbands beställningar..;-) hon har tjänat över 500:- nu... hon tar 10:-/bokstav...
Så kul.. och hon gör dom själv..






jätte kul... hon ska köpa Justin grejjor !!! ;-)

denna vecka har varit hektisk.. vi kan säga att ja varit nästan ensamstående... D jobbar som satan... vi ses knappt... trist..
jag jobbar åxå och försöker puzzla med allt...
Ridskola med kalla pastasnäckor ( idas bästa)
i bilen...



Under ridskolan satt jag i bilen och frös.. fyy va kallt de är i ridhus..


Jag har min jobbhelg... Ida fyller FEM på söndag.. så idag bakade vi kladdkake muffins...
och jag har fixat med hennes presenter...
varav 2 linnen ja tryckt med Matty B...
Linnen från Kappahl... Tröj tryck papper från Clas Ohlson.. skriva ut fina bilder.. stryka på VOILA!!!
2 snygga MB linnen... perfekt present!!!


Vi kommer att ha fika för familjen på Söndag... så ja hoppas på att kunna smita från jobbet lite tidigare...;-)

PUSS på er
Fia!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0