Skönt

Så nice med söndag ... en ledig sådan.... Och eftersom att vi inte längre har ridskola på söndagar fick vi SOVMORGON... sååå underbart... de va typ ett år sen sist... vi har ju annars ställt klockan på åtta för att hinna äta frukost och åka iväg...

Efter frukosten åkte jag och barnen till badhuset.. D skulle jobba...
De va mysigt ungarna älskade de..
Jag valde att inte bada...
Barnen leker bättre med varandra.. om jag är med blir det bara pipigt och tävling om vem som ska vara mäst med mig...

Jag va lite orolig för ida då hon inte badat på typ ett halvår...
men jisses... hon hoppade och simmade med sina puffar... så skönt.. sen höll linnea koll på henne åxå..:-P


Efter de åkte vi hem fixade mat.. sen kom barnens vänner Ebba och Jonna hit... så dom fick leka lite...


jag passade på att byta klädsel på sofforna ... Från svart till Beige..




så nu är de lite ljusare här hemma ;-) skönt...
Strax ska jag åka å sola med vännen Tove... så man får lite färg till nästa lördag... ;-)

Puss på er
FIA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0