Fredag

Återigen en härlig fredag ♥
Veckan som gått har varit toppen.. humöret på jobbet är grymt bra just nu alla är glada och härjar som aldrig förr!!

Nya bilen går asa bra... så åxå nya mobilen.. shit va nöjd jag är... och den tar sjukt bra bilder...












idag på jobbet fick vi den godaste kladdkakan med nutella frosting som fina Stefan bakat.. den va himmelsk!


Och gottegrisen Pär va överlycklig ★


Jag va dock mindre lycklig när ja gick ut på lunchen och såg de underbara vädret... shit soool å dyng varmt..


Som sagt tur att mitt jobb är grymt...

Jo ja vet att ja shoppat mycket dessa veckor.. ja är en periodare.. just nu inne i en spenderar period... -:)
har äntligen fått tag i denna raring som va slut i nyk men min underbara vän Louise köpte en till mig i norrköping !


har kikat på den läääänge nu va ja tvungen att slå till !!!
och linnea har fått en massa kläder... men hon växer som ogräs just nu..

I morgon är ja ledig. .. de vankas lite fest med Daniels anställda och respektive.. lite grillat och dryck här hemma hos oss... kommer bli trevligt !!

hoppas ni alla får en härlig helg!!!
puss och kram
♥ FIA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0