Fredags Mys !!!

Idag äntligen fick linnea ha sitt fredagsmys.... men sin vän Wilma och deras killar W och O.
Ida körde jag iväg till hennes Kompis Manda till hennes lycka....
sen fixade ja snacks och grillade hamburgare... D jobbade..:'(

Linnea dukade ute... men de va för kallt så de blev till att flytta in till köket ist....







så kom dom ÄNTLIGEN !!!
dom åt fnittrade busade och Skrattttade :-D


Linneas O hade med sih blommor han är så sööööt !!! ♥






Dom hade jätte skoj.... kikade på film så jag fick gå in till sovrummet å lägga mig och kika på Tv... de va ganska mysigt de åxå


sen fortsatte dom att leka ute... de blev lite osämja.. och min Nea hade svårt att ta att dom inte gjorde som hon sa å ville... så hon blev lite lessen... och de va dags att säga gonatt.. killarna cycklade hem... Wilma blev hämtad..
jag och linnea hade en lååång diskussion om hur man beter sig.. och att ibland måste man göra sånt som dom andra vill även om man själv inte är så sugen... de är lixom ge och ta!!!
hon skickade meddelanden till vännerna och tackade för att dom kom.. och en ursäkt för att hon va en tjurskalle :-D Frid å Fröjd :-D

De är ju Freeeedag idag å ledig helg !!! tjohoooo


Nu ska ja krypa ner i sängen... åå längta till långfrukosten med min familj ... vi ses så sällan allihopa känns de som så i morgon ska vi njuta å INTE va osams...

Jag besiktade min lilla golf igår... bara en 2:a på handbromsen... ( de visste vi ) den har inte funkat på hela vintern när de varit så kallt...




Fick även mina efterlängtade VS dofter som är underbara sååå fräscha och jaa underbara...


billiga nu på parfymonline.se
riktiga sommardofter!!!

Linnea fick lite i går.. då hon va extra snygg till skolan...


Puss på er !!!
♥ Fia



Ooo har ju missat !!! Kärchers nya fönstertvätt Fyyy satan va bra den ääär bästa ever... snabbt enkelt och inga ränder... Köp den!!!
Och så klart nu billig på Clas ohlson.. 599:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0