HEJ!!!

Nu är Hon HÄÄÄR =)
De va ju asa längesen men mitt liv är i speeed just nu Massor att göra inte en lugn stund... Idag har ja ledig dag då dagis & fritids är stängt... men nu vet ju Ledig.. Nä inte ett dugg... städat tvättat & klippt gräset Precis när jag va Klar kom regnet... så Nu sitter ja i soffan med kaffe... har laddat upp en Massa foton i datorn och ska försöka Blogga Ikapp llite av mina Veckor Ni missat!!! =)
OM ni orkar Läsa.. =)
 
I går va jag & D på Morsdag till Karlstad en sväng & kikade på en liten bil til mig då jag sålt min Lilla Blå.. =)
Vi hittade en super fin svart golf modell Nyare... som vi slog till på Efter MYCKET strul av säljaren och Utan vinterdäck blev vi men Vi tog den...
Jag är Jätte NÖJD bara alla papper kommer med Mig som ägare är ja Lugn.... de är ju alltid så vid bilaffärer man vet aldrig va den andra partern har i kikaren... Vissa människor känns inte pålitliga.. och magkänslan är de lite sisådär med.... =/ men vi Hoppas....
 
Fick frukost på sängen mys & fina teckningar av barnen och rosor av sambon på Morsdag åxå.. =)
EN BRA morsdags preesent!!! =)
 
Förra veckan va Hektisk.... Jobb D jobbade HELA tiden... =/ så jag fick Bolla med Barnvakt fixa don Storhandla och städa Inför Min ÄLSKADE pappas överrasknings fest... som vi hade i fredags!! Mina älskade storasystrar kom med sina familjen och även D:s föräldrar ... dom gömde sig & kom fram och vi alla sjöng för honom i hallen... Han blev såååååå Glad vi grinade allihopa!!  de va en Toppen fest!!!
En liten film.. hanns de åxå med.. =)
 
 
Vi Grillade & åt en massa God mat... Tårta som min ÄLSKADE mamma gjort TACK!!!!
Och så hade vi sammlat till en Dator ... Jo min pappa hade ingen dator.. Så nu är jag Data Support... Inte lätt att fatta allt då man ALDRIG använt en ... bara de att starta upp & komma igång med surfandet är en Hel Vetskap..Men ja hoppas han Klurar ut allt snart...
 
 
 
 
Lördagen bestod av Shopping... tog med mig syrran & hennes Emil en tur i Nyköping... =)
De shoppades endel... Jag handlade Mäst till Linnea... Skolavslutnigskläder... shorts linnen Mm...
ett par SKIT snygga skor till Mig på Indiska!!! sånna KUNDEINTELÅTABLI skor... =)
 
Ida testade lite hattar SÖTNOS..
'
Hon ville ha nya solbrillor.. Trots att Öronen tog stryk så fick ja köpa henne ett par!!! =)
 
På kvällen KOm mamma & nisse vi köpte Kina mat & snackade skit !!!
 Drack Rose och Njöt av kvällssolen...
Firade mamma lite i förväg eftersom vi skulle Åka & handla bil på Söndagen.. =)
 
TACK mina Älskade Systrar För en Underbar Helg.. ALLTID Lika Mysigt... JAG ÄLSKAR ER!!!
säger de Igen Jag har den BÄSTA familjen EVER!!!
 
 
 
Förra Veckan va de Lite ridskola För Ida som hon Älskar.. =)
 
 
 
 
.
 
 
Ja & på Jobbet har de kommit in MASSSOR med Fina Sommargrejor!!! HÄRLIGA pastell färger på filtar kylväskor och annat!!!
Idag kom lite grejjor från Kina.... klockor till Mig & D... lite ringar och coola Pennor och Pennvässare till barnen!!! =)
 
Min Nya Bok del 2 har Kommit... ska NU börja läsa..=)
 
Nä Nu måste ja Krypa ner i sängen med Nya Boken.. =)
Jobbardags i morgon och Lite After Work med gallerian.. =)
 
FIA
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

åhhhh vilken fin familj ni är
Tokgråter av filmen ju, fin pappa du har
kram på er alla

2013-05-28 @ 14:22:57
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0