Tomt på Tomt...

Ååhh jaaa vilken härlig känsla... D å jag har varit grymma idag... plockat i ordning på tomten... kört 3 gånger till tippen med gammalt virke å buskar å skräp... lämnat dom gammla ute möblerna på Firman och allmänt fix...
Så skönt att de är gjort å klart !!
Killarna blir nog glada i morgon när dom kan sitta ute å ta morgon kaffe :-D



Jag åkte till Blomsterlandet i morse.. köpte blå korn till våran tujja häck och blommor till krukorna vid ytterdörren.. Tänk va gröna fingrar jag har :-D NoT.... därav liiite fusk... ja slipper vattna iaf :-D



Linnea hade hög feber i morse.. hon har legat inne nästan hela dagen och skött sig själv...Duktiga unge... hon börjar bli stor nu...
Dock saknade hon oss sista vändan vi åkte och då kom febern tebax.. :-(


Hon ska vara hos Mormor i morgon...

Ida fick åka till vännen Manda till hennes lycka!!! :-D
Dom hade lekt häst så klart...
hela dagen fick hon vara där TACK Johan å Tina för de... vi hann med massor !!

Igår va ja på middag hos Melissa de va så galet trevligt... vi pratade å skrattade ;-) och de va såå god grillad mat !!











Denna söööta och grymt snälla lille kille va åxå med !! ja blev helt Kär :-D
En annan sak som gjorde mig glad... ja hittade en blus i garderoben ja heeelt glömt bort.. sånt är så kul :-D


Kaffet har precis runnit ner... Nea sover Ida kämpar med att INTE somna... D har åkt å jobbat...
Vanlig dag här i huset...

Puss & Kram
Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0