Faaaaaaan

så djävla less på att blogga från mobilen...



de bryts titt som tätt och då kan man inte gå tillbaka utan allt är borta.... fuuuck...
så jag gör om de IGEN....



Måndag... Ledig då dagis va stängt. ..
och då jag inte är som andra perfekta mammor som bakar å pysslar med sina barn på lediga stunder...
Tog ja med lill Ida till Ok/Q8 hyrde tvätthall och gnodde på min fina lilla Goffe... HEN blidde sååå fin.. både in och utvändigt. ..
Trist bara att de regnade i tisdags... =/



Efter jobbet i tisdags åkte mamma å jag till syrran i Södertälje å överraskade Min älskade storebror på födelsedagen. . Han bor i morr.. men ca på kurs i Stockholm. . så denna kväll va han hos ingela.. så mamma å jag stormade in å sjööööng jaaa må han leeeeva... =)
han blev jätte glad..

Min älskade galna sjukdjävla familj ♥♥♥♥
vi ses inte ofta men när vi gör så är de sjukt roligt skrattar Härjar å myser...
Ni är BÄST älskar er ♥♥♥♥♥♥






På jobbet är de full jul!!! mysigt nu längtar jag till vi får köra igång med Julmusiken.. =)



★★★★★★★★
Som ni ser är förra årets Succe tillbaka!!!
hänga rakt !!!
Aldrig mer kommer era jul stjärnor hänga snett.. med denna lilla manick hänger dom RAKT å fint !! :)

En annan galet bra sak är presentpappers förvaringen...
Jösses va skönt att slippa denna djävla papperspåse som bara välter med alla rullar i...
Smart förvaring..
Även denna såå klart från Clas Ohlson =)

julklapps Tips =)

Och så har ja köpt några av dessa dööö snygga cement ljusstakar. . 19:- st...
för stora värmeljus kronljus eller blockljus !!!

... så kom in å ikka vi har så mycket mysigt nu... =)
har även köpt en klänning till julfesten..



Idag Hände de... som Hon längtat efter!!!!
Ida har Idag "tappat" dragit ut sin Första lösa tand !!!
hon grääät av lycka!!!! ♥♥♥♥♥♥





Så vi får väl se om Tandfen kommer i natt !!:)

Min andra älskling va glad över sin nya tröja ...



Själv är jag lycklig för att jag fått farmors gammla Bruno Mathson Lamino stol av pappa i inflytt present !!! ★ Lycklig★



Jag har köpt en Hallspegel och köksstolar till nya lyan...
och på måndag då jag har min lediga dag åker Mamma och jag till Ikea och shopppppar lite =)

Idag Dagis kort kom häromdagen ...
Gull hönan




jag hade Iaf den snyggaste Matlådepåsen härondagen =)



och Ikväll har ja snygga till naglarna. ..
nu när man blir ensamstående måste man hålla i pengarna. . så nu är de slut på salongs naglar... =/


men klart kul är de med lite olika färg igen =)

Snart åker min Bästis Max på en resa... och blir borta ett tag.. =/ usch va ja kommer sakna honom...


Men jag är Sååååå Glad för Hans Skull !!!


Nu sover Familjen... jag ska åxå krypa ner då jag har jobb helg...


först så ska jag agera Tandfe nu !!



PUSSAR Å KRAMAR !!!


★ SOFIA ★

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0