♥ Separation♥

Konstigt det är... att säga detta...
Men Daniel och jag ska separera. .. vi har pratat massor och bestämt att detta blir det bästa !!!
Vi är Bästa Bästa vänner!!!
och de känns underbart även om de kommer att kännas konstigt efter nästan 15 år tillsammans att vara ensam...

Jag kommer att flytta.. har fått tag på en 3:a i vår stad...
D bor kvar i huset... vilket är en trygghet för barnen... våra älskade tjejer...

Vi berättade i går för dom....
Ida som är lite liten att förstå blev lite lessen men va mäst glad över att få ett till rum och att hon fått sin första Lösa Tand =)
Linnea hade många frågor... och blev lessen... men sen kom även hon på att Jo de kommer bli toppen...
Det är så många av hennes vänner som lever i delade förhållanden. ..
och hennes Bästa och underbara kompis F... är ett stort stöd för henne jag är så glad att hon har en sån Underbar kompis ♥

Så nu är de mycket praktiskt som ska fixas... många samtal och papper som ska skrivas...

men de kommer bli toppen !!!
Jag har så galet många underbara människor runt mig som ringer messar och berättar att dom finns å hjälper till... herreguud att flytta komner gå på en timma så många som vi är !! :)
TACK ALLA NI JAG ÄLSKAR ER !!! ♥

Så nu börjar en ny fas i mitt å tjejernas och så klart D:s liv...
Daniel jag älskar dig för att du stöttar och att du tar detta på ett vuxet sätt !!! vi kommer bli den bästa separerade familjen någonsin !!!

Puss på er allihopa!!!





Kommentarer
Postat av: Kajza

Hej
inte lätt att ta ett sådant beslut. Men är man fortsatt vänner så tror jag det kommer fungera. För man kan ju itne lappa ihop nåt bara för att. Jag finns även om det är längre bort. om du behöver komma bort eller bara prata. :) Finns en bra partajstad här ;)
Men framförallt är det vettigt att ni gör det på ett vuxet sätt för era tjejers skull.
STORA KRAMAR till dig

2013-11-06 @ 08:13:04
Postat av: Jessica

Har varit där ni är nu. Så vet hur det är...
Tveka ej o fråga om det är något
Även om jag vet att du har många goda vänner... Super bra att ni fortsätter ha en bra relation du & D, skönt för er o barnen...
massa kärleks kramar
<3

2013-11-06 @ 17:44:12
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0