va fan...

råkade publicera....
nåväl...
Ida fick spruta i måndags hon & D va på femårs kontroll... de gick jätte bra!!!
hon är så duktig...
ljudar och skriver för fullt här hemma !


Lite bus på jobbet =)

Vissa gånger blir de inte som man tänkt. .
och de går upp å ner med de mesta...
mycket tankar och känslor. ..
men de är bara att åka med och göra de bästa av situationen. ...


jag är sååååå glad över alla fina jag har runt om mig. ..
och att hag har de bästa jobbet med dom härligaste kollegorna vissa är mina bästa Vänner !! ♥
att kunna prata om allt ... att centilera.. skratta gråta och bara va mig själv...
SÅÅÅ TACKSAM ♥★♥★
Åt lunch med en av dom bästa idag Melissa.. som tog med mig å åt sushi. .. de va helt Ok... äter inte de så ofta.. har typ ätit de 3 gånger ...:)



PUSS OCH TACK ni vet villka ni är !!! ♥


i morgon ska barnen baka med farmor. .
jag slutar tidigt... åker hem å advents fixar lite...
kanske ska börja packa lite... flyttar ju om en månad....

ska jobba lite extra på lördag.. löne helg och advent.. de kommer bli skoj !!!

Ta hand om er...


Puss !!!Sofia!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sä skönt att se någon som är positiv även om det är motgångar då och då!! Härligt kör ditt race och var dig skälv)).
En som gillar din stil!

2013-11-29 @ 13:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0