Härliga Kunder!

Fick en fin kommentar av en trevlig kund idag =)


Vissa killar vet hur man charmar =)

Sen va de en äldre herre som va så glad å pratsam.. (dom är ofta de)
han säger som alla andra..:
Jo ja handlar ofta på GUBBDAGIS ...
Ja sa jag de är väldans mycket fruntimmer här nu för tiden åxå ska du veta... !
Haha skrattar han.. Klart dom går hit... de är ju här alla Karlar är...
Hihi joo de har han ju rätt I !!!

Dagarna rullar på... Jag älskar mitt jobb och är så tacksam över mina härliga kollegor!!!
Julen är på Gång... Nu börjas de...



Även om jag Gillar julen så kan ja åxå tycka att de är liiite för tidigt.. Men de är ju Marknaden som styr... =/

Annars Full Fart.. D jobbar jämt.. så de är ett evigt pusslande med hämtning å aktiviteter. .
Idag va ja på Utvecklings samtal på Neas skola.. de gick ju Grejt.. Hon är ju så duktig!!! Som om ja inte visste de.. =)
Och hon hjälpte till att skala potatisen till middagen !!





Asså shit ja trodde ja skulle förblöda häromdagen. .. skar mig på pappers kniven på Jobbet...


Ser ni blodet ???


haha ja usch...


Nu ska ja mysa med mina troll♥♥♥
I morgon ska Ida fotas på dagis så de ska lockas hår innan =)


★ sofia★

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0