Söndag!!!

Igen... den här helgen har varit ganska trist...


I fredags va ja ju hemma med Ida.. som efter några alvedon va pigg ... byggde hinder av allt i huset och hoppade med sina käpphästar =)

Nea hade sin O här... dom kikade på Jack Sparrow och åt mys...




Lördag hade ja möte på jobbet 8-10 de va trevligt!!
Efter gick ja på stan med bästa emma en stund och sen en fika på de Nyrenoverade Sandys.. shit va mysigt de är där nu.. Jag har saknat dom massor.. Älskar deras sallad =)


sen hem å byta av D som åkte å jobbade... Jag slapoade i soffan å hade sjukt tråkigt..


på efm kom svärisarna med sina 3 yrväder vi skulle passa en stund.. så vi tog en låång rask promenad på 1,5 timma och hämtade Nea som ca hos O... så när vi kom hem va dom helt slut...












jag somnade tidigt.. va så galet illamående efter allt snask =)

Söndag.. kalas dag.. först iväg med Nea!


med snygga naglar


sen in till stan för att köpa kavaj å snygg skjorta till D
Hans firma har fått gasell utmärkelse



så vi ska på stor fest på tisdag =)
jag fick mig en snygg blus åxå Tack ♥



sen hem å fixa till Ida som skulle på pirat/maskerad kalas !


jag stannade och va med dom andra föräldrarna å fikade .=)



jag gav mig på att göra en ballongfigur...

eller de blev en molekyl :)



japp ja kan lite skit... haha =) ida va iaf nöjd!!

Sen hem hjälpa Nea med läxa och duscha barn...
Nu myser vi i soffan... Jobbardags i morgon igen =)
Hoppas ni haft en härlig helg!!


Pussar & Kramar ♥
★ Fia★

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0