★ Back to the 80s ★

Japp igår flyttade ja tillbaka till 80-talet... de va så Djävla Roligt... ja Älskar 80 tal mycket smink smycken & FÄRG galet inga regler bara MYCKET AV ALLT !!!
vi va bjudna på 70 års kalas ( 30 & 40 åringar )
där temat va 70 och 80 Tal !!!
Jag gick All In.... och min kära sambo hakade på ..!!! han som inte är så mycket för att klä ut sig :) ... men när man får gå i träskor på fest en hel kväll kan de inte bli annat än BRA !!!



























Jag hade "bakat" en sån blomma man alltid gjorde på 80 talet !!!


De va två härligt snygga "cockar" som wokade på stooor mouurika( eller hur de stavas)
grillade och fixade Så djävla god mat till oss !!

De va Fina killar som sjöng och underhölläll och en super DJ till "discot" .. helt magiskt bra!!

massa fina människor !!











Bordsplacering jag va vid Abba bordet !!de enda bordet som INTE google fuska i alla tävlingar !!!








De va tävlingar dans Tal och riktig Fest !!!




















jag åkte på mina härliga rullskridskor i 7 timmar sem va ja tvungen att byta till skor =) men de gick sjukt bra... takterna satt i !
Fram på nattkröken när min sambo låg i gräset å luftade sig å tömde magen.. haha ...
hade endel åkt hem vissa dansade vissa halvsov och vissa hade trevliga diskussioner .. så bjöd bästa Mange på korv.. han gick runt med korvvagnen och bjussa ♥



Tack Karin och Jonne för en super trevlig fest De va grymt roligt !!! ♥♥♥
Jag fick hjälp av min Gravida älskade Tove att baxa in D i bilen och så körde hon hem oss !! Tack vännen ♥
och ja D gick verkligen All in som Berra i sällskapsresan... INVALIDO !! och sov ett par timmar på toan... :)

Och ja måste HYLLA Grazettes hårspray.. min frilla höll hela kvällen natten och även nu på morgonen :)

Helt Galet bra!!

Tack för Igår! ★



Sambon sover.. jag är ganska pigg.. ligger i soffan kikar på tv å äter chips =)
Barnen kommer väl hem snart...
måste publicera detta inlägg nu.. de tar tid att mobilblogga och minsta knapptrycks fel försvinner allt !!!
så de kommer att till stax om veckan som gått..

Hoppas er helg varit bra!! Pussar
♥Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0