Helg!!!

Åå kan säga att den här helgen varit så underbar!! och den är inte slut än:)...
slutade tidigt 15:30 i fredags.. de gör ja en gång i månaden och den fredagen är en av dom bättre !!!!
och de gör helgen liite extra nice...
Vi åt en lång frukost tillsammans i går !!!
med Oboy.. som man bara får på lördagar... för att vi måste hålla igen lite på sötsakerna i veckorna... jag är LIVRÄDD att nu speciellt Linnea ska mulla på sig å behöva lida hela livet pga oss... som ja gjorde/gör... jag blev jätte tjock i 2/3:an... hemskt... hade inga kompisar. . jo två som ville va med mig.. många va dumma inkl fröken/tjärringen vi hade Fy fan för henne...
Så jo vi måste tänka på de vi äter för barnens skull...
Och då blir de extra lyx med oboy på helgen...

lite kojbygge... linnea gjort på sitt rum...



Efter frukost cyklade linnea till sin Oscar... Ida hade en kompis här.. D byggde trapp på altanen och jag städade ...
på Kvällen kom Linneas "svärföräldrar" hit och grillade... de va super mysigt.. drack ett glas vin å surrade... Ida va överlycklig för Lillebroren Viktor va med på ALLT hon ville... som att sminka sig.. han va så fin med rosa glitter ögonskugga =)





I morse blev ja väckt på bästa sätt.. av ida ♥

Nu Jobbar D ungarna ligger nerbäddae och kikar på tv... Jag slappar.. det är NU jag har chans att ta en PW... Meeen ja Örk int =)

Efter lunch tar vi med oss farmor & Farfar på sjön.. en sväng till svärdsklova å fikar !!

Puss på er
♥ FIA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0