Lördag....

Hej Lördag... Hej Jobbhelg... Hej på er som läser !!!
bjuder på lite bilder från veckan... Japp ni läste rätt BIIIIIILDER !!!


körde lite Snabba gröna brallor i veckan =)
Nu finns fina toutch vantar hos oss i härliga färger... Ett måste så man kan hålla igång surf fingrarna i kylan =)


Firman bjöd på tårta i torsdags !!




Ida va starkare än pippi



och döds cool !!!


I fredags va de disco på skolan.. jag och D jobbade men Nea fick gå med sinnO på discot och sova kcar hos honom.. och fotogalen som jag är.. bad ja Pappa M fota å skicka till mig =)








hon hade haft jätte mysigt !!! Tack L&M som rådde om henne en stund !!



jag har varit skiit trött vissa dagar.. men nu har de vänt.. pigfare än någonsin=)

I morse va ja på extra glatt humör.. lördags feeeling :)


haha.. älskar den spegeln.. Jobbade lite..



hade lite rast


och fick slita på mig slipovern första gången i år.. de va lite brrrigt


Nu rear vi dessa stora snygga lyktor.. 99:- så ja laddade batteriljusen och ställde ut dom.. höst mysigt..


jag är ju ingen pyssel fixa i trädgården mä blommor och skit tjej.. så detta är en bedrift.. för att va Jag =)
Nu sover min familj.. jobba lite i morgon åxå.. sätta dit lite snattarw å kränga krejjor =)

Puss på er



Fia !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0