Onsdag...

Kallt premiärskrapet på morgonen.. +2 grader hade vi här i morse... brrr men friskt...=)


Barnen hade för lite kläder på sig idag.. hade frysit.. stackarna... ♥
så nu har ja raffsat fram gummikläder och vantar å mössor till i morgon. ..

Denna dag har varit extra bra.. skrattat å härjat på jobbet. . mina fin fina kollegor ♥

på efm va de Ridskola igen... men uuuuhh va kallt...nu hade jag för lite på mig...












Ida va så klart As nöjd !! som alla Ridskoledagar ... Jag fikade ist med en annan mamma ( Emma) där... och snackade skit... trevligt..

Jag fryser fortfarande. .. blir nog en till premiär ikväll.. FLEECE värmefilten...


Dags att knoppa !!!



IDAG KÄNNER JAG LIVET I MIG !!!

Pussar & Kramar


★FIA ★

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0