Tårögd

Jisses gårdagens Bröllop va fantastiskt!!! Brudparet va sååå vackra ♥
allt va toppen.. vädret va klockrent!!!
Fin musik i kyrkan allt va grymt !!






Som ni ser hade Min D finkläder.. de är inte ofta jag ser honom i skjorta å slips ... så ja njöt lite extra igår ♥♥



































Suss (som är min chef) va så galet vacker... hennes klänning va en av dom finaste jag sett ♥








































Maten va god.. Tårtan va jättte god... De blev inte för sent för oss.. fick åka hem med kollegan Annsofi och hennes Man..
dock blev ja extra yrslig när vi kommit hem..
å sliten efter lunchen idag...
Linnea började Funky Kids så jag körde in henne och kompisen Klara... när ja väntade på dom blev ja så sliten.. så hem och slappa i soffan





nyttigaste dagen ever =/


Galet nöjd mä naglarna ja gjorde i fredags !!!


Nu sover min familj.. ja slökollar på Wallander...
Ledig i morgon då dagis är stängt.. ska sortera bort lite sommarkläder... och ta ner mössor och fingervantar.. de är nog dags snart.. Idag är de verkligen höst!!!

Puss på er Finisar
Och Stort tack till Susanne och Micke att vi fick vara med på er Dag ♥♥♥♥



FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0