Ledig...

äntligen ledig några dagar... nu har ja gjort mina 12 arbetsdagar....
Idag va de ganska bra med kunder till kl 14 .. efter de dött....
Alla skulle väl hem å äta godis!!! 😄

Jag har åxå ätit endel !!! NomNom
Igår efter tvättstugan va jag hos D och barnen... Jätte mysigt..




Barnen hade varit Påskkärringar å delat ut tulpaner! !! sötisar..


Jag har fixat barnens Påskägg... snart kommet Haren... 😃🐇
för dom har somnat!!


Vi har haft lite Mys nu ikväll...
jag å lilla Familjen💖💜


Mun bästa D la på mina sommardäck idag...
Så nu ska Hon bara tvättas..så djävla skitig...


kanske ska hyra hall i morgon! !! ellet Sola... de ska ju bli Asa fint väder..;)
kl Ett är de E.T på tv.. lovade barnen att titta på den...
kl 15 ska vi på middag hos Mamma...



Hittade lite påskbilder på Våra tjejor... gullisar.. så små..




Nä Nu kommer haren... ;)
🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐥
Hoppas Ni får en Fin Påsk!!!
Puss Kram på er!!!

MR F.... 😄😉
Glad Påsk (jag tror ja vet) MR Fegis...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du det kan vara så snygging!?😘
MR F

2014-04-19 @ 13:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0