LEDIG!!!

Yes haft mig en ledig Tisdag Hääälit...
tanken va att sova Läänge... vaknade 08:30 drog mig till 09.. åt lång frukost mä go kaffe å slappade i nattlinne....





Framåt lunch kom min fina "nyfunna" och helt galet trevlig rolig å likasinnade vännen Christine hit... fikade på Nybakade bullar 😂 God latte å snackade skit....
och hon hade en helt Underbar present med till mig...
En Michael Kors Plånbok...
jag dog för en stund igen.. den passar såå bra i min snygg väska så klart !!!
TACK SOM BARA SATAN

Ser fram emot nästa Fika!!! 💚

Jag har Tvättat å städat lite idag...
och lagat storkok på Kyckling wok med matvete och taco gratäng så nu har jag lite lådor så jag klarar mig några dagar!!!
sweeet !!!


Igår va ja å Chefen i Stockholm på Utbildning! !!
Djävligt trevligt. . och en BRA utbildning! !!





åt lunch å Fikade...






hann även med liite shopping!!!!




Även om man inte gjorde så mycket... va jag galet trött när ja landade hemma!!!


Idag kom de blommor... från vem?




Ta hand om er !!!


Puss å Kram
FIA !!!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Har du kik?

2014-04-02 @ 10:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0